کد خبر: ۸۶۸۵۷۸
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
یک مدیر فنی و حرفه‌ای، انتقاد از انتصاب خود را ضربه به نظام و روحانیت خواند!

شکایت یک مدیر دولت رئیسی از آفتاب‌نیوز؛ مردم قضاوت کنند!

نکته جالب و عجیب‌تر اینکه مدیری که شاکی آفتاب‌نیوز شده، در زمانی که مدیرکل فنی و حرفه‌ای قزوین بوده، همزمان طی حکمی از سوی رئیس وقت سازمان با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان فنی و حرفه‌ای قم منصوب شد. البته وی مدعی است که کمتر از یک ماه به صورت همزمان دو سمت داشته است. در حالی که برخی دیگر از مسئولان سازمان به این رسانه گفته‌اند که حدود چهار ماه به صورت همزمان مدیرکل فنی و حرفه‌ای قزوین و سرپرست قم بوده است. این حکم نیز انتقاد خبرگزاری‌های رسمی کشور و رسانه‌های محلی قزوین را در پی داشت.
شکایت یک مدیر دولت رئیسی از آفتاب‌نیوز؛ مردم قضاوت کنند!
آفتاب‌‌نیوز :

برخی کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در ابتدای سال جاری یک کارزار آنلاین با هزاران امضاء منتشر کردند، در این نامه سرگشاده نقد‌هایی  نسبت به برخی کاستی‌ها در سازمان فنی و حرفه‌ای، مطرح شد. این نامه در سایت "کارزار" که دارای مجوز رسمی از نهادهای مسئول است، منتشر شده بود.(لینک کارزار)

آفتاب‌نیوز نیز مانند برخی رسانه‌ها بنا بر رسالت خود با رعایت قانون، اخلاق و خطوط قرمز، کارزار مزبور را پوشش داد.(اینجا بخوانید) در انتهای این گزارش یکی از مصاحبه‌شوندگان گفته بود که فردی به ریاست اداره کل یک شهرستان منصوب شد، در حالی که فرد مذکور تحصیلات حوزوی دارد و فنی و حرفه‌ای یک نهاد تخصصی مهارت‌محور است که در زمینه‌های مانند آی تی یا ماشین کاری فعالیت می‌کند.

علی‌رغم آنکه آفتاب‌نیوز در انتهای این گزارش نوشت: «مستقلاً نمی‌تواند صحت این ادعا را تایید نمایید»، اما خبر انتصاب یک روحانی به ریاست اداره فنی و حرفه‌ای قزوین صحت داشت.

شکایت یک مدیر چندشغله از آفتاب‌نیوز؛ مردم قضاوت کنند!

انتصاب حجت‌الاسلام سید محمود عرب به ریاست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، چه که دیدن یک روحانی در این کسوت چندان معمول نبود. بسیاری از رسانه‌ها در آن زمان نیز از این انتصاب انتقاد کرده بودند.

در این دولت و در دولت قبل نیز صد‌ها بار رسانه‌ها پس از انتصاب یک مدیر به ریاست جایی، سوالاتی را در مورد شایستگی آن فرد و یا اینکه آیا به جای او، بهتر نبود فرد دیگری در این کسوت باشد را مطرح کرده‌اند.

با این همه، فرد مزبور به خاطر اشاره به این مسئله در نقل قول کارمند معترض فنی و حرفه‌ای، از آفتاب‌نیوز شکایت کرده است، وی در متن شکواییه نوشته است که ما ایشان را «بی‌لیاقت و فاقد تخصص خوانده‌ایم». بر همین اساس نیز بازپرس محترم دادسرای فرهنگ و رسانه، آفتاب‌نیوز را مجرم شناخته و پرونده را به دادگاه کیفری ارسال کرده است.

آیا انتقاد از مسئولان جرم است؟

وظیفه رسانه طرح پرسش برای بهبود سیستم حکمرانی است. درون سازمان فنی و حرفه‌ای صد‌ها مهندس و فرد مجرب متخصص و جوان حضور دارند، انتصاب یک فرد از بیرون سازمان آن هم روحانی آیا به نفع روحانیت و نظام است؟ چنین انتصابی چه تاثیری بر کارکنان درون سازمان خواهد گذاشت؟ هزاران نفر از کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای چنان از نحوه مدیریت در این سازمان به تنگ آمده بودند که در نامه سرگشاده خود به شکلی عجیب و برای اولین‌بار خواستار «انحلال سازمان» خود شده بودند. چنین وضعی طبیعتاً باید مدیریت کلان نظام را هوشیار نمایید و نسبت به اصلاح رویه‌های مدیریتی در سازمان‌های دولتی اقدام نمایید. به ویژه که کشور با چالش‌ها و معظلات سیاسی_ امنیتی و اقتصادی مواجه است.

همانگونه که از نام سازمان «فنی و حرفه‌ای» معلوم است، یک نهاد کاملاً فنی است که حرفه‌هایی مانند آی تی، تراشکاری، مکانیک ... را آموزش می‌دهد، به اقتضای این مسئله بسیاری از کارکنان ارشد و مدیران سازمان نیز دارای تخصص فنی می‌باشند، تصور نمایید یک مهندس کارکشته هستید که در سازمان فنی و حرفه‌ای استخدام شده‌اید، سال‌ها صادقانه زحمت کشیده و کار می‌کنید و طبیعتاًٌ توقع دارید که پس از سال‌ها به جایگاه‌های مدیریتی ارتقاء مقام پیدا کنید، بعد به یکباره بنابه دلایل خاص یک نفر از بیرون سازمان به ریاست شما گمارده می‌شود، چه احساسی پیدا می‌کنید؟!

این دقیقاً آن گلایه‌ای بود که برخی از مهندسان پرسابقه شاغل در فنی و حرفه‌ای مطرح کرده بودند.

اگرچه آفتاب‌نیوز غیرمستقیم از انتصاب این فرد انتقاد کرد، رسانه‌های مختلفی به ویژه در قزوین با شدت بیشتری به انتقاد از آن پرداختند. خبرگزاری اصولگرای دانا با انتشار مطلبی با تیتر «یک انتصاب پرحاشیه در قزوین و نگرانی از حیف و میل بیت‌المال» در این‌باره نوشته بود: «با بررسی رزومه کاری حجت الاسلام سید محمود عرب که دارای تحصیلات حوزوی است، نکته حایز اهمیت عدم برخورداری از تخصص و کارآمدی در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای است؛ به نظر می‌رسد این انتصاب به طور یقین آسیب‌های جدی به سازمان و رسالت آن وارد نموده و آسیب و دود این تصمیم‌گیری اشتباه به چشم جوانان استان خواهد رفت.» 

شکایت یک مدیر چندشغله از آفتاب‌نیوز؛ مردم قضاوت کنند!

خبرگزاری اصولگرای برنا وابسته به وزارت ورزش نیز در انعکاس انبوه انتقاد‌ها به این انتصاب نوشته بود: «این انتصاب در رسانه‌ها و فضای مجازی استان با واکنش‌های مخالفی روبرو شد و منتقدان سپردن مسئولیت به فردی خارج از مجموعه تخصصی و فنی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای بدون سابقه اجرایی در این حوزه، سنخیت نداشتن تحصیلات و مسئولیت قبلی مدیر جدید با فضای مهارتی، اعمال‌نظر گروه‌های سیاسی در این انتصاب و بی‌توجهی به شایسته‌سالاری را از دلایل خود برای مخالفت با این انتصاب می‌دانند و برگزاری مراسم تودیع در سکوت خبری نیز بیانگر نگرانی برخی افراد تاثیرگذار در این زمینه در پاسخگویی به اصحاب رسانه تلقی می‌شود.»

شکایت یک مدیر چندشغله از آفتاب‌نیوز؛ مردم قضاوت کنند!

همانگونه که آفتاب‌نیوز اشاره کرده است، بسیاری از دلسوزان متدین و  انقلابی نیز در فضای مجازی شدیدتر از آفتاب‌نیوز به این انتصاب، انتقاد کردند. سوال این است که در این بین دیوار آفتاب‌نیوز کوتاه بوده یا ...؟

هم مدیر قزوین و هم قم در یک زمان!

نکته جالب و عجیب‌تر اینکه مدیری که شاکی آفتاب‌نیوز شده، در زمانی که مدیرکل فنی و حرفه‌ای قزوین بوده، همزمان طی حکمی از سوی رئیس وقت سازمان با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان فنی و حرفه‌ای قم منصوب شد. البته گفته است که کمتر از یک ماه به صورت همزمان دو سمت داشته است. این حکم نیز انتقاد خبرگزاری‌های رسمی کشور و رسانه‌های محلی قزوین را در پی داشت.

شکایت یک مدیر چندشغله از آفتاب‌نیوز؛ مردم قضاوت کنند!

برای نمونه خبرگزاری مهر، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به این انتصاب در خبری با عنوان "انتصاب عجیب در فنی و حرفه‌ای/ قزوین محل آزمون و خطای مدیران است"، نوشته بود: در حالی که همواره انتصاب مدیران کل در استان قزوین به واسطه غیربومی بودن و یا مدت زمان حضور مدیران با حواشی همراه بوده این بار یک انتصاب در اداره کل فنی و حرفه‌ای بر این حواشی افزوده است. ۲۰ دی ماه سال گذشته رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در حکمی حجت الاسلام عرب را به عنوان مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین منصوب کرد. این انتصاب در همان زمان با حواشی بسیار زیادی از جمله عدم تخصص وی برای این مسئولیت روبرو بود. اما امروز و تنها پس از گذشت حدود ۱۳ ماه در اتفاقی عجیب‌تر مدیرکل فنی و حرفه‌ای قزوین با حفظ سمت به عنوان مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قم منصوب شده است. این انتصاب با سوالات و حواشی بسیار زیادی در استان قزوین روبرو بوده تا جایی که حضور یک مدیر تنها برای یک سال در یک مجموعه آموزشی سوالات زیادی را به همراه داشته است.ابتدا استفاده از عنوان حفظ سمت برای دو اداره کل در دو استان سوالات زیادی را ایجاد کرده و از سوی دیگر این سوال مطرح می‌شود که اگر مدیرکلی توانمندی اداره مجموعه خود را داشته چرا باید ظرف یکسال تغییر کند و اگر هم این توانایی را نداشته چرا در استان دیگری به همان مسئولیت منصوب می‌شود. به نظر می‌رسد قزوین همچنان باید شاهد حضور مدیران برای آزمایش و سپس انتقال به عنوان مدیری با تجربه به استان‌های دیگر باشد.

شکایت یک مدیر چندشغله از آفتاب‌نیوز؛ مردم قضاوت کنند!

اخیرا نیز وی گفته است که به عنوان دستیار رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای منصوب شده است. آقای عرب این انتصاب جدید را نشانه شایستگی خود دانسته است. وی همچنین گفته است که مدرک مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد دارد و با ارائه برخی سوابق کاری خود از جمله در صندوق کارآفرینی امید، صندوق بیمه عشایر و روستائیان و ... گفته است که مدارک تحصیلی و سوابق کاری وی مرتبط با حوزه مسئولیت وی در سازمان فنی و حرفه‌ای است. نامبرده در متن شکوائیه خود به سوابقش در صندوق بیمه عشایر و روستاییان و حضورش در یک سمت اجرایی در مجلس اشاره کرده است.

وی همچنین در شکواییه آفتاب‌نیوز را متهم کرده که با گنجاندن دو خط در مورد ایشان در متن یک گزارش در خصوص فنی و حرفه‌ای: «درصدد بوده که دستاویزی برای ضربه زدن به نظام ایجاد نمایید.»!

معلوم نیست ایشان خود را در چه جایگاهی تصور کرده که یک نقد دو خطی به انتصاب خودشان را ضربه به نظام تصور کرده‌اند؟ برخی مدیران تا کجا می‌خواهند با "خودنظام‌‍پنداری" از آبروی نظام خرج کنند؟

شاید اینکه برخی مدیران دولتی از آفتاب‌نیوز شکایت می‌کنند به مشی اعتدالی آفتاب‌نیوز باز می‌گردد و گمان کرده‌اند که در قوه قضاییه کار راحت‌تر خواهد بود. البته با توجه به مشی عدالت‌محور جناب آقای اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه، این تحریریه امیدوار است که چنین نخواهد بود.

*تکمیلی/ دادگاه و هیئت منصفه مطبوعات، آفتاب نیوز را در جریان این پرونده با شکایت حجت الاسلام عرب محکوم و به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

اسامی هیئت منصفه به شرح زیر است:

محمدحسن رحیمیان، علی‌اکبر کسائیان، علی اکبر اشعری، علیرضا سربخش، یوسف غروی، حمید مومنی‌راد، محمود خسروی‌وفا، حسن حمیدزاده، پروین سلیحی، حسن خجسته باقرزاده، رمضان موسوی مقدم، اکبر نصرالهی، محمدعلی امانی، علیرضا محجوب، امیر خوراکیان، حبیب احمدزاده، محمد خدادی، الهام امین زاده، عبدالحسین روح الامینی، محمدرضا خردمند و مرتضی آخوندی از اعضای این هیئت منصفه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
10
79
...موارد خطوط قرمز و تقدسات آنقدر زیاد شده که کلا مردم (و صدای آنها یعنی ارباب جراید و هنرمندان) بایستی با گوشها، دهان و چشمان بسته صبح را به شب برسانند. البته که این رویه شاید به کمک برخی روشهای نه چندان انسانی طولانی شود اما پایدار نخواهد ماند.
پاسخ ها
کارگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
جالبه، هر خبرگزاری مخاطب خاص خودش را داره، الان هر کسی نظرات را اینجا بخونه ، فکر میکنه نظر اکثر مردم همینه
اونایی هم که نظرات زیر خبرگذاری با خط فکری دیگه را بخونه خیال می‌کنند نظر عموم مردم اونه
دلیلش اینه که نظرات اینجا غالبا از طرف طرفداران این طیف فکریه، نظرات زیر اون خبرگزاری هم از طرف طرفدارانشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
بجای شکایت
بهتره سوابق پاکدستی و مدیریتی خودشو اعلام کند
من با این نظر آفتاب نیوز که حتما یک فرد متخصص فنی یا حرفه ی در همان فن یا حرفه میتونه مدیر موفق بشه ، کاملا مخالفم
چون اکثر این افراد متخصص فنی یا حرفه در امر مدیریتی مهارت ندارند
و فقط تعدادی معدودی از انها میتونن در اجرا پروژه ی کارشناس فنی یا حرفه ی باشند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
9
58
کلا حضرات در این کسوت از ما بهترین و عالم به کلیه علوم هستند و شما حق قلم فرسائی در خصوص آنان را ندارید مباداد زبانم لال به ...حضرات خدشه ای وارد شود. و حالا که خط قرمز حضرات را رد کرده اید باید درس عبرت برای بقیه شوید.
پاسخ ها
علی
| Singapore |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
حال وی شکایت کرده دادگاه هم قضاوت میکند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
9
76
دیگه شورش دراومده. دهن همه رو با این چیزا میخوان ببندن. کوچکترین انتقاد توهین به مقدسات هست. حالا مقدسات چیه؟ ...آقایون و پست و مقامشون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
7
51
حق داره بنده خدا شاکی باشه، تو این دوره زمونه قعط مردان و زنان در ایران که ایشون موفق شده بدور از خودشیفتگی، استعداد درخشان خود را برای مدیریت های همزمان آنهم در موقعیت های جغرافیائی مختلف، رو کشف کنه و دولت هم بر این نخبگی مهر تایید زده و پستهای مختلف رو بهش سپرده، حال بجایی که ملت وشما بزن و بکوب کنین و تشویقش کنن، بهش بد گفتین دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
6
60
بنده خدا حق داره!
وقتی فعالیتهای باجناق گرایان در سکوت مسکوت برگزار شد; ریاست و مدیریت فطری ایشان باید تایید و تشویق می شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
90
10
افتاب از دروغپردازی دست بردار. خدا را در نظر داشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
تو چی میگی بنده خدا؟
حق رو هم نباید بگه ؟یا حق فقط و فقط شمائید و ورود به حریم تون گناه کبیره است؟
اون زمان که رسانه های مخالف دولت روحانی مخصوص اون سازمان میلی تون با شدت و هتک حرمت به روحانی و دولتش می تاخت که همگی تون خوشحال بودین حالا شده بد و از خدا بترسن؟
یک بام و دو هوا؟
صدا و سیما اون زمان برنامه های انتقادی اش از معیشت و وضع اقتصادی پشت سر هم پخش میشد ،خبرنگاراش بواسطه گرفتن گزارش از مشکلات و معضلات از همدیگه سبقت میگرفتن حالا چرا .... گرفتن؟ مگه اوضاع بهتر شده یا نه !بمراتب سخت تر و بدتر شده؟؟؟ این نوع برخوردها آدمو اذیت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تو شدی طرفدار روحانی؟؟ وضعیت معیشتی مردم هرچی هست دنباله دولت روحانیه، می‌فهمید یا خودتونو به نفهمی زدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
5
54
... همیشه شاکی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
5
57
دوستان ارزشی چیزی اظهار نظر نمی فرمایید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
48
13
الان به نفعتون شده کامنتهارو منتشر کنید؟؟؟ ادعای آزادی بیانتونم میشه لابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
دقیقا الان که به نفعشونه نظرات رو منتشر میکنن هروقت منفعت نداشته باشه منتشر نمیکنن و این عینا همون دموکراسی اربابانشونه . من شک دارم به خیلی از این نظر دهنده ها و تصورم اینکه نظرات هم کار خودشونه یعنی هروقت لازم بدونن خودشون تنور رو داغ میکنن . وقتی به بن بست برسه ایده و تفکری به این حال و روز میوفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
5
48
جماعت همه چیز دان و همه فن حریف
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
5
37
از نظر صاحبان قدرت انتقاد و اعتراض مساوی است با اغتشاش !!!!
پاسخ ها
اشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
البته اغتشاش و خدشه به امنیت داخل و خارج و میانه . چقدر برای منتقدین کلمات
جدید میارن .فکر کنید یکی اش شون را شور کرده به او میگویند ضد اش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
5
27
نظر قوه ها و مسئولان با نظر مردم فقط ۱۸۰ درجه اختلاف دارد ، بنابراین برای شما آفتابی ها هم فقط میتوانیم دعا کنیم !
آگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
4
29
معلوم است که شما راست و حقیقت را نشان دادید که شاکی شده اند وگرنه مانند همیشه تکذیب می کردند و لابلای سایر اخبار محو میشدند. آفتاب جان به کارت با قدرت ادامه بده، هر صدایی که صدای مردم باشد صدای حقیقت است بقیه صداها فقط برای بقا و ماندن است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
3
30
اشکال ندارد، اون آقای مهندس هم رئیس حوزه علمیه قزوین شود ، همه چی درست میشه.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
3
31
چرا کسی به این قوانین ...که به یه عده اجاز انجام هر کاری را در پوشش مقدسات میدهد .اعتراض نمیکنید ....
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
4
27
متاسفانه بجای اینکه دولت در مورد این پست داد نهای بی رویه و بدور از عقلانیت به افراد بی صلاحیت مورد بازخواست شدید قرار بگیره و خود شخص رئیس جمهور پاسخگو باشه ولی پاسخگو که نیستن هیچ بلکه نقش طلبکار را هم بازی میکنند .. و...پس چطور انتظار احترام از مردم دارید؟؟
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
3
28
مملکت قطع الرجاله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
با سپاس از نظر شریف ولی استدعا دارم همگی سعی کنیم از واژه های فارسی استفاده کنیم و واژهای عربی را از گفتگو هامون و نوشته هایمان دور کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
0
22
افتاب و انتشار کامنت .چه دل وجراتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اینها رو خودش برای خودش کامنت میزاره که خالی از عریضه نباشه دوست عزیز وگرنه اصلاح طلب ... رو چه به دل و جرات ، فقط خیانت و حماقت
کارمند فنی و حرفه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
2
8
سلام
درود به سایت آفتاب که همیشه حرف دل مردم رو میگه ؛
متاسفانه اوضاع کارکنان سازمان مهم فنی و حرفه ای از نظر حقوق و مزایا بسیار بغرنجه و مسئولین و مدیران فعلی سازمان یا توان چانه زنی ندارند یا به کارکنان اهمیتی نمی دهند و اصلا به فکر معیشت کارکنان مظلوم سازمان نیستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
9
3
مشکل از خود آفتاب وبقیه سایت های نزدیگ به جناح خودتون هست وقتی موقع انتخابات از بی اهمیت بودن شرکت در انتخابات در بوق و کرنا میکنید نتیجه همین میشود.یک ...میشه رئیس.یکی دیگه با ۱۰ هزار رای میشه نماینده تهران.باز هم نزدیک انتخابات هستش شروع کنید به دلسردی مردم در انتخابات و نهی کردن مردم از شرکت در انتخابات.نتیجه مورد علاقه این اشخاص رو شماها فراهم میکنید و خودتون مقصر هستین.اگر چاپ کنین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
1
10
دارنداین اندک صدای رسانه های آزاد راهم خاموش میکنن مثل انتخاب که بستن وبعدی هم آفتاب و.....می خواهند فقط تنها صدای خودشون باقی بماند ولی غافل از اینکه خورشید زیر ابر نمی‌ماند ماهم خدای داریم اندکی صبر سحر نزدیک است
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
1
9
15 سال حق التدریس در این سازمان بودم بیش از بیست هزار ساعت درس دادم فوق لیسانس دارم و بعد از پانزده سال با یک خوش امدید بیکار شدم. در همین سازمانی که ما خاک خورده ها که جوانی خود را روی اموزش جوانان گذاشتیم حالا باید بیکار و با مدرک فوق لیسانس اسنپ کار کنیم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
11
4
لااقل یک دونه از نظرهای مخالف را هم نشر میدادی و لااقل یک دونه از بلاهایی که روحانی بر سر کشور آورد خیلی ملایم منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
به نفعشون نیست منتشر نمیکنن، مردم هنوز از روحانی میکشن ....
باران آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
0
0
ریاست سازمان به پاکدستی و مدیریت منابع و امکانات سازمان ، نیاز داره

نه به تخصص فنی وحرفه ی مختص اون سازمان

برعکس یک متخصص فنی در امر آموزش و اجرایی پروژه باشه نه مدیریتی

اون روحانی هم ممکنه پاکدستی یا مدیریت قوی داشته

البته یک مدیر باید سوابق مدیریتی و پاکدستی و امانتداری و در قبال انتقادها بگه
محسن$
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
2
0
سلام
برادر من میگی تحصیلات حوزوی .بعد فنی حرفه ای .
رییس جمهور تحصیلات حوزوی داره...
تو هم ولش کن افتاب زیاد سخت نگیر حق ماست .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
سلام از این اقای روحانی محترم که مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای بوده وهر اداره کل دارای کارگاههای فنی مختلف است لطفا دو سوال از ایشان داشته باشید اگر پاسخ دادند ...
1-فرق کارگاه CNC و PLC
2-فرق کارگاه اتومکانیک و مکانیک
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
0
0
راه دور نروید رئیس مرکز آمار ایران ۴ ماه پیش تغییر کرد.

الان یک نفر معاون اقتصادی مرکز اماره با حفظ سمت سرپرست معاونت طرح های آماری هم هست.

یک نفر دیگه مدیر کل دفتر شاخص کلان در معاونت اقتصادی است همزمان سرپرست وفور جمعیت و سرشماری زیر نظر معاونت طر حها هم هست...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین