کد خبر: ۸۶۹۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

واکنش هنگامه قاضیانی به ممنوع التصویری: از دنیای بازیگری خداحافظی کردم

هنگامه قاضیانی در واکنش به خبر ممنوع التصویری، گفته از بازیگری خداحافظی کرده است.
واکنش هنگامه قاضیانی به ممنوع التصویری: از دنیای بازیگری خداحافظی کردم
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت: خردادماه امسال بود که هنگامه قاضیانی اعلام کرد که دنیای بازیگری حداحافظی کرده است. بماند که سریالش در شبکه نمایش خانگی هم‌چنان در حال پخش است.

قاضیانی هم نزدیک به ۴ سال است که از فضای سینما دور و احتمالا برای کاری در این مدیوم دعوت نشده است. تنها فعالیت تلویزیونی او هم که سریال «سرزمین مادری» است که این روز‌ها بعد از چند سال به آنتن رسیده است.

او بعد از دوری از سینما و تلویزیون تلاش کرد فعالیت خود را در شبکه نمایش خانگی دنبال کند که البته در این فضا هم تنها با ۴ اثر همراه بود و بسیاری از بازیگران نوظهور شبکه نمایش خانگی گوی سبقت را از او ربودند. حالا قاضیانی از خداحافظی‌اش از بازیگری می‌گوید!

گفتنی است که محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخیرا اعلام کرده بود که برخی بازیگران امکان فعالیت نخواهند داشت.

در همین خصوص فهرستی شامل چندین بازیگر زن مطرح سینمای ایران منتشر و گفته شد که ممنوع‌الکار خواهند شد. بازیگرانی، چون باران کوثری، ویشکا آسایش، ترانه علیدوستی، کتایون ریاحی، پانته‌آ بهرام، هنگامه قاضیانی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، گلاب آدینه، فاطمه معتمدآریا، شقایق دهقان، افسانه بایگان، آبان عسکری و... در این فهرست قرار دارند.

واکنش هنگامه قاضیانی به ممنوع التصویری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین