کد خبر: ۸۷۹۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

سپاهان بدنبال حمله به صدر جدول

سپاهان اصفهان تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز در دیدار مُعوقه هفته پنجم لیگ به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که پیروزی سپاهان در این دیدار می‌تواند با توجه به تفاضل گل بهتر، صدر جدول را زردپوش کند.
سپاهان بدنبال حمله به صدر جدول
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که توجه و تمرکز بسیاری از هواداران ورزش و فوتبال‌دوستان بر شهرآورد ۱۰۲ پایتخت که همواره از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار است، متمرکز شده، عصر امروز تیم فوتبال سپاهان در چارچوب دیداری مُعوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، در «ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان اصفهان» میزبان فولاد خوزستان است.

شهرآورد پایتخت، فرصت ویژه‌ای برای سپاهان محسوب می‌شود، زیرا تقابل عصر امروز پرسپولیس و استقلال می‌تواند موجب امتیاز از دست دادن یکی از این ۲ تیم یا هر ۲ تیم پایتخت شود که برنده نهایی آن در این میان سپاهان خواهد بود.

سپاهان اصفهان همکنون با ۱۰ بازی، شامل هشت بُرد، یک تساوی و یک باخت با احتساب چهار امتیاز منفی با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل ۱۵ در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و در سه امتیازی استقلال صدرنشین قرار دارد.

دیدار فولادی‌های لیگ برتر؛ تقابل ۲ مربی خارجی با ۲ نگرش متقاوت

سپاهان در سه دیدار گذشته خود در لیگ برتر به ترتیب مقابل پرسپولیس، استقلال خوزستان و مس رفسنجان به پیروزی رسیده است و کسب پیروزی در بازی امروز می‌تواند این تیم اصفهانی را به قهرمانی حتی با وجود کسر چهار امتیاز بیش از پیش امیدوار کند.

شاگردان «ژوزه مورایس» در این هفته فرصت خوبی دارند تا در صورت برتری برابر فولاد خوزستان وضعیت خود در بالا جدول را تثبیت کنند و حتی در صورت باخت آبی پوشان مقابل پرسپولیس بعد از ۷ هفته به صدر جدول باز گردند.

در سوی دیگر میدان فولاد خوزستان که هفته قبل توانسته تیم نخست جدول فعلی رقابت‌ها یعنی استقلال را متوقف کند بدنبال کسب امتیاز در نقش جهان است و امیدوار است دیگر مدعی قهرمانی لیگ یعنی سپاهان را در اصفهان متوقف کند.

فولاد خوزستان که با سرمربی جدید خود ایگناسیو به روند شکست‌های پیاپی ابتدای فصل پایان داده و توانسته در هفت دیدار گذشته، سه پیروزی، سه شکست و یک تساوی بدست آورد. فولادی‌ها امیدوارند پس از متوقف کردن استقلال، دیگر مدعی قهرمانی لیگ یعنی سپاهان را هم در اصفهان متوقف کنند تا نشان دهند برای فرار از رده‌های انتهایی جدول مصمم هستند.

«سپاهان» در بازی برابر «فولاد خوزستان» تمام نفرات خود جز امید نورافکن را در اختیار دارد و به احتمال زیاد مورایس در بازی عصر امروز با توجه به عملکرد خوب رضا اسدی و شهریار مغانلو در بازی مقابل مس رفسنجان از ترکیب مغانلو، اسدی و شکاری در خط حمله استفاده کند، هرچند احتمال بازی دادن به کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر نیز وجود دارد.

بنظر می‌رسد خط هافبک سپاهان که در بازی‌های اخیر این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با محمد کریمی، برایان دابو و فرشاد احمدزاده تشکیل شده، انسجام لازم را داشته باشد و در بازی امروز نیز از این ترکیب استفاده شود، هرچند «مورایس» در چند بازی از محمد قربانی در خط هافبک استفاده کرده است.

پیام نیازمند که دروازه بان اول سپاهان است همراه با ۲ مدافع کناری این تیم یعنی رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور از جمله مهره‌هایی هستند که «ژوزه مورایس» کمترین تردید در مورد آن‌ها را دارد، ولی در مرکز دفاعی سپاهان احتمال حضور هادی محمدی، محمد دانشگر و یا محمد قربانی وجود دارد.

دیدار مُعوقه تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ساعت ۱۵ امروز، پنجشنبه ۲۳ آذر در ورزشگاه «نقش جهان» برگزار خواهد شد.

سپاهان اکنون با ۲۱ امتیاز از ۱۰ بازی و یک بازی کمتر نسبت به استقلال ۲۴ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و پیروزی در این دیدار می‌تواند با توجه به تفاضل گل بهتر، صدر جدول را زردپوش کند.

فولاد خوزستان نیز با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد و برای بهبود شرایط و فرار از منطقه سقوط، نیاز مُبرمی به سه امتیاز این بازی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین