کد خبر: ۸۸۳۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

پیدا شدن آلت قتاله از چاه و دستگیری قاتل طی ۴۸ ساعت

رئیس پلیس شهرستان فاروج از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل و همدستش در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
پیدا شدن آلت قتاله از چاه و دستگیری قاتل طی ۴۸ ساعت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: به دنبال گزارش فردی به پلیس مبنی بر اینکه فرزندش به حالت نیمه جان و در حالیکه از ناحیه زیر دنده سمت راست مورد اثابت جسم تیز قرار گرفته و در نهایت فوت کرده است، بلافاصله مراتب در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پدر این فرد در مراجعه به پلیس اعلام کرد که پسرش توسط دو نفر موتورسوار ناشناس در داخل حیاط بیمارستان شهدای فاروج رها شده و با توجه به وخامت حال فرزندش، وی را به بیمارستان شیروان منتقل کرد اما با وجود تلاش پزشکان، فرزندش فوت کرده است.

وی بیان کرد: تیمی منسجم از ماموران پلیس آگاهی شهرستان فاروج با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی های انجام شده ابتدا جسد مقتول را در محل پزشکی قانونی شهرستان شیروان مورد تشریح قرار دادند که مشخص شد توسط جسم تیز و برنده و از ناحیه سمت راست شکم مورد اصابت قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی در نهایت موفق شدند سرنشین موتورسیکلت که دارای سوابق متعدد کیفری بوده را شناسایی و به صورت غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ پوربه با بیان اینکه با همکاری متهم، فرد قاتل که دارای سوابق کیفری و از موادفروشان شهرستان فاروج بوده، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد، تصریح کرد: قاتل در بازجویی‌ها ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با مشاهده دلایل و مدارک و بازجویی‌های تخصصی در نهایت لب به اعتراف گشود و اظهار کرد مقتول با سر و صورت پوشیده حوالی ساعت ۶ صبح برای سرقت وارد منزلم شد و به همین دلیل با یکدیگر درگیر شدیم و با یک قبضه چاقو، وی را زخمی کردم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، این مقام انتظامی با بیان اینکه آلت قتاله با همکاری عوامل آتش نشانی از چاه قنات قدیمی کشف شد، افزود: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد و متهمان نیز روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین