کد خبر: ۸۸۴۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی حادثه تروریستی کرمان

معاون رییس‌جمهور شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه و مظلوم کشورمان در حادثه تروریستی کرمان به دست جنایتکاران سفاک را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی حادثه تروریستی کرمان
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی حادثه تروریستی امروز در گلزار شهدای کرمان، در پیامی ضمن محکوم کردن این اقدام سفاکانه، شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه و عزیزمان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأثر و تأسف فراوان امروز در دیار سردار بزرگ ایران‌زمین، توسط دشمنان خبیث و فرومایه، جمعی از هموطنان بیگناه و عزیزمان به شهادت رسیدند و دعوت  حق را در مسیر عطرآگین گلزار شهدای استان کرمان لبیک گفتند.

اکنون بر دل‌های ملت بزرگ ایران داغی بزرگ و فراموش‌نشدنی موج می‌زند. یقیناً این اقدام تروریستی و سفاکانه که از روی بیچارگی و اندیشه رو به زوالِ جنایتکاران زمانه نشات می‌گیرد؛ پاسخی کوبنده از سوی سربازان رشید سپاه اسلام به همراه خواهد داشت و عاملان و آمران این جنایت به سزای عمل خود خواهند رسید.

انشاالله در پرتو عنایات بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها روح بلند شهدای این فاجعه با صالحان و اولیای دین محشور باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی عمیق با خانواده محترم شهدا، از درگاه حضرت احدیت برای مجروحان این اقدام جنایتکارانه سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین