کد خبر: ۸۸۵۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

۳ مامور مجروح شده در تعقیب سارقان اراک از بیمارستان ترخیص شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سه مامور مجروح شده در جریان تعقیب و گریز شامگاه سه‌شنبه سارقان اراک پس از دریافت اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند.
۳ مامور مجروح شده در تعقیب سارقان اراک از بیمارستان ترخیص شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احسان آنقی اظهار کرد: در عملیات تعقیب و گریز پلیس شهرستان اراک با سارقان مسلح، چهار مأمور انتظامی مجروح شدند که سه تَن از آن‌ها از بیمارستان ترخیص و تنها یکی از مامورانی که بر اثر اصابت گلوله مجروح شده تحت عمل جراحی و درمان است.

وی بیان کرد: در این عملیات ۲ نفر از سارقان نیز بر اثر اصابت تیر مجروح شدند که در بیمارستان تحت درمان هستند و متهم دیگر نیز در فاصله کوتاهی دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در مجموع وضعیت عمومی مأمور و سارقان بستری در بیمارستان مناسب است و بر اساس نظر پزشکان، خطر مرگ آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

سرهنگ آنقی اظهار کرد: سارقان مسلح قصد سرقت از یک منزل مسکونی در بلوار شهید قدوسی اراک را داشتند که به محض مشاهده پلیس و متواری شدن، اقدام به تیراندازی و زیرگرفتن مأموران با خودرو کردند.

وی عنوان کرد: در این عملیات تعقیب و گریز نفس‌گیر، سارقان مسلح به دستور ایست و شلیک هوایی پلیس توجه نکردند و مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت متهمان تیراندازی کردند که ۲ نفر از سارقان با شلیک پلیس زمین‌گیر و متهم دیگر نیز پس از طی مسافتی دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و در جریان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین