کد خبر: ۸۸۷۵۲۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
واگذاری به میراث‌فرهنگی برای توسعه گردشگری

سپاه: قلعه فلک‌الافلاک را تخلیه می‌کنیم

فرمانده سپاه لرستان گفت: تخلیه محیط اطراف قلعه فلک‌الافلاک و واگذاری این مجموعه به میراث‌فرهنگی برای توسعه گردشگری از دغدغه‌های سپاه این استان است.
سپاه: قلعه فلک‌الافلاک را تخلیه می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار نعمت‌الله باقری، شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه خط‌قرمز ما با رسانه زمانی است که با نظام جهت‌دار باشد، اظهار داشت: رسانه معاند و یا مخالف در لرستان نداریم و اصحاب رسانه را در خط دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایت می‌بینیم.

وی با بیان اینکه اهمیت جایگاه رسانه برملا کردن جنایات رژیم صهیونسیتی است، افزود: جهانیان با نقش رسانه متوجه تجاوز این رژیم جعلی به مردم فلسطین شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه دشمن به دنبال ناامیدسازی و سیاه‌نمایی جامعه نسبت به مسئولان و کشور است، عنوان کرد: دشمن به‌دنبال این است که انقلاب مخملی را مانند دیگر کشور‌ها طراحی و اجرا کند. امروز اگر مردم ما نسبت به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی که در جامعه وجود دارد، ناراحت هستند، اما هر وقت پای ارزش‌ها، انقلاب و خون شهدا در میان باشد در مقابل دشمن می‌ایستند.

باقری با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و ابزار ما رسانه‌هایی هست که در دست شما است که باید به تقابل با دشمن بپردازند، گفت: در دوران ۴۵ ساله انقلاب دشمنان بیش از ۷۰ توطئه علیه کشور طراحی و یا اجرا کردند که یکی از این توطئه‌ها بحث جنگ هشت ساله بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه رزمندگان ما با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند و پیروز شدند، اما امروز دست ما در حوزه‌های مختلف پر است، تصریح کرد: امروز ما حرف برای گفتن داریم.

باقری اظهار داشت: اگر روزی جمهوری اسلامی ایران تحریم بود و حق فروش تجهیزات نداشت، اما امروز می‌گویند کشور‌ها حق ندارند از جمهوری اسلامی ایران تجهیزات و پهپاد بخرند و خیلی جا‌ها ما در دنیا تعیین‌کننده هستیم.

وی با بیان اینکه تخلیه محیط اطراف قلعه فلک‌الافلاک و واگذاری آن به میراث‌فرهنگی برای توسعه گردشگری از دغدغه‌های مجموعه سپاه لرستان است، افزود: تلاش خواهیم کرد که این امر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه رزمایش بزرگ سیاسی در پیش داریم، عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند انتخابات یا برگزار نشود یا شاهد کاهش حضور مردم در این رویداد باشیم و بدبین‌کردن مردم نسبت به نظام از توطئه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه دخالت در انتخابات خط قرمز ماست و طی جلسات متعدد این موضوع مهم بار‌ها به فرماندهان سپاه و مجموعه مرتبط یادآوری شده‌است، بیان کرد: ما سرباز رهبری هستیم و زمینه‌های مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را باید فراهم کنیم.

باقری با تأکید بر اینکه دشمن سعی می‌کند انتخابات را سبک جلوه دهد، گفت: رسانه‌ها ترویج انقلاب و اسلام را مدنظر قرار دهند و جهاد تبیین و بیان واقعیت از رویکرد‌های خبرنگاران باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه باید پیشرو باشد نه پیرو، تصریح کرد: ما خودمان باید خبر تولید کنیم؛ فعال باشیم و با حفظ رعایت اخلاق رسانه‌ای واقعیت را انعکاس بدهیم.

باقری با بیان اینکه دهه فجر بهترین زمان بیان دستاورد‌های انقلاب است اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب باید بازگو شود، زیرا امروز دشمن می‌گوید اگر می‌خواهید مشکلاتتان حل شود باید تسلیم ما باشیم.

وی افزود: رسانه‌های لرستان باید در کنار هم باشند، اما متاسفأنه امروز رسانه‌های این استان به یکدیگر مشغول شده‌اند و تمرکز بر حل مسائل ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
غلامرضا فیض نژاد سیادوهنیایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
496
43
ایران هشت سال جنگ رابه غنیمت دارد اگر لازم باشدبرای همیشه. مشتاق جنگ است ما ادامه میدهیم تاظهور حضرت مهدی (ص)
کشاورز خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
56
470
پول نون خالی هم نداریم .. شرمنده زن بچه شدیم خدا...
فرزاد رضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
342
111
درود آقای باقری عزیز فرمایش جنابعالی متین اگر مشکل اقتصادی ومعیشت مردم حل بشه هیچ مشکلی با نظام اسلام و انقلاب ندارن ما همه کشورمون و رهبر مون را دوست داریم جلو دزدها گرفته بشه تمام
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
62
389
امام فرمودند نظامی جایش داخل پادگان است
شروین۲۰۴۰
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
407
80
درود بر سپاه پاسدارانِ پیشرو که هرکجا نقش سپاه بود کار جمع شد و نتیجه داد از سیل گرفته تا آتش سوزی وسیع و زلزله و غیره که با وجود سپاه کار سریعتر از چند میلیون مدیر و مسئول و رئیس و معاون و جانشین و نایب رئیس و رئیس دفتر و هزاران عنوان ریاست و مدیریت که یک قدمم کارو پیش نمیبرن از سپاهیان عزیز دلاور و مقتدر ایران عزیزمون خواستار ورود در عرصه پاکسازی فساد گسترده اقتصادی کشور هستیم چشم وامید ملت به سپاهه ورود کنید ریشه کن کنید این دیوِ سیاهه اختلاس و غارت بیت المال و فساد نهادینه شده ی اقتصادی رو که بدتر از صد ها صف دشمن داره جان و روح و روان و جسم هموطنان مارو نابود میکنه ملت از شما ناجیان درخواست کمک دارن مخصوصا جریان مرموز و مشکوک ورود لجام گسیخته افغانیا که اینهمه شاهد ترور و حوادث تلخ در داخل هستیم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
57
413
گنج زیاد داره می‌دونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
34
389
دستت بازه مشکلات اقتصادی کشور را درست کن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
63
558
بهتر نبود بجای اینکه بگویید « سرباز رهبری هستیم » ، می فرمودید « سرباز وطن » یا « سرباز ملت » ؟؟؟
ضمنا از واژه « دشمن » دیگر خسته شده ایم ، بی زحمت کلمه جدیدی بسازید .
شما که در ساختن کلمه و واژه ، استادید !
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین