کد خبر: ۸۹۲۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

تمجید دادستان کل کشور از عملکرد سپاه

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: سپاه پاسداران در جبهه‌های مختلف چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در مقابله با اقدامات دشمن در ترور‌های ابتدای انقلاب و چه در مواجهه با دسیسه‌های دشمن در منطقه به‌ویژه در سرنگونی داعش عملکردی درخشان و افتخارآمیز داشته است.
تمجید دادستان کل کشور از عملکرد سپاه
آفتاب‌‌نیوز :

دادستان کل کشور در پیامی با گرامیداشت اعیاد خجسته ماه شعبان، روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین موحدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز سوم ماه مبارک شعبان، روز میلاد حضرت سیدالشهدا (ع)، فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت نام پاسدار و قدردانی از مجاهدت‌های خالصانه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

فرصتی است برای تجلیل از اسوه‌های ایثار و  پاسدارانی که حافظ ارزش های مقدس انقلاب اسلامی هستند و جوهره فکر و عمل خود را در راه و مسیر اهل بیت علیهم‌ السلام یافته اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب، سدی مستحکم در برابر دشمنان این مرز و بوم و  حامی مردم مومن و متدین کشورمان بوده است.

سپاه پاسداران در جبهه‌های مختلف چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در مقابله با اقدامات دشمن در ترورهای ابتدای انقلاب، چه در خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه و چه در مواجهه با دسیسه‌های دشمن در منطقه بویژه در سرنگونی داعش عملکردی درخشان و افتخارآمیز داشته است.

از این رو باید این نهاد مردمی و ولایی را تکیه‌گاه عزت و اقتدار ایران دانست.

در این ایام مبارک به روح بزرگ سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش درود فرستاده و میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین زادروز حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز و ولادت باسعادت امام سجاد (ع) را به فرمانده معظم کل قوا، سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی و تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

محمد موحدی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین