کد خبر: ۸۹۷۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱

کدام پروژه‌ها در سفر رئیسی به خوزستان افتتاح می‌شوند؟

رئیس‌جمهور صبح فردا برای نهمین‌بار بهخوزستان سفر می‌کند، که در این سفر پروژه‌های مختلفی افتتاح خواهند شد.
کدام پروژه‌ها در سفر رئیسی به خوزستان افتتاح می‌شوند؟
آفتاب‌‌نیوز :

 صبح جمعه ۱۸ اسفند ماه، رئیسی رئیس‌جمهور برای نهمین بار به استان خوزستان سفر می‌کند.

در سفر رئیس جمهور به خوزستان پروژه‌های مختلفی از جمله پروژه‌هایی در حوزه‌های آب، نفت، فولاد، سلامت، صنعت چوب و... افتتاح خواهند شد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در باره این طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: میادین نفتی سپهر و جفیر از جمله طرح‌هایی است که در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: کارخانه فولاد زمزم ۳ و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز هم در این سفر به بهره‌برداری می‌رسند.

منصوری یادآور شد: طرح میان مدت غدیر به منظور آبرسانی به ۲۶ شهر و ۱۰۰۰ روستای استان خوزستان و تصفیه خانه شهر‌های شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین هم در این سفر افتتاح می‌شوند. همچنین طرح میان مدت آبرسانی به شهر‌های دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک هم به بهره‌برداری می‌رسند.

 منصوری گفت: همچنین در این سفر عملیات اجرایی طرح آب فدک به منظور آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهر‌های ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و ۶۹۰ روستا آغاز می شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: طرح آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از ۱۷۰۰ روستا هم از دیگر طرح‌هایی است که در سفر رییس جمهور به بهره‌برداری می‌رسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین