کد خبر: ۹۰۳۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
اجرای طرح حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در اصفهان

بازگشت گشت ارشاد به خیابان های اصفهان

طرح حجاب و عفاف در اصفهان بر اساس اطلاعیه پلیس از ۲۵ فروردین اجرایی می‌شود.
بازگشت گشت ارشاد به خیابان های اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهدشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، به همین سبب، از همه شهروندان، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجار‌های ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن گونه که شایسته است رعایت کنند.

در ادامه تاکید شده است، پلیس با اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌شود.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است، از دختران و بانوان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین