کد خبر: ۹۰۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل در عملیات "وعده صادق" و میزان موفقیت این حمله گفت: میزان موفقیت عملیات از جزع و فزع آمریکا و صهیونیست‌ها مشخص است.
سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در پاسخ به سؤالی درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل در عملیات "وعده صادق" و میزان موفقیت این حمله اظهار داشت: میزان موفقیت عملیات از جزع و فزع آمریکا و صهیونیست‌ها مشخص است.

وی با بیان اینکه میزان موفقیت دو وجه دارد، افزود: یک وجه راهبردی دارد که بسیار بی‌نظیر بوده است و تمام عالم فهمیدند که قدرت انقلاب اسلامی بالاتر از جبهه شیطان است و هر روز این روند گسترش پیدا می‌کند؛ اما وجه دوم میزان تاکتیکی است که هر روز بیشتر مشخص می‌شود و میزان موفقیت بیش از چیزی بود که دشمن انتظارش را داشت.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره شرایط منطقه پس از عملیات "وعده صادق" تصریح کرد: اکنون شرایط منطقه، مطلوب جبهه حق است و به هیچ وجه خوشایند آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست.

وی در تبیین این موضوع با ابراز اینکه صبر و استقامت مردم غزه، رژیم صهیونیستی را رسوا کرد، گفت: صبر و استقامت در ابعاد مختلفی در یمن، حزب‌الله، فلسطین و عراق هر روز بیشتر می‌شود که همین امر موجب پیشرفت بیشتر جبهه حق شده است.

سردار فدوی با تصریح به اینکه "آمریکا و اسرائیل و اذنابشان" در منطقه دیگر هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، اظهار داشت: میزان موفقیت‌مان در عملیات وعده صادق بسیار بزرگ بود چرا که در طول ۷۵ سال از اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها، چنین حمله‌ای به اسرائیلی‌ها سابقه نداشته است.

وی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار تسنیم درباره میزان آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با خطرات احتمالی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج آمادگی قرار دارند و طی سال‌های متمادی قدرت دفاعی و نظامی خود را بالا برده‌ایم تا بتوانیم پاسخ قاطعی به کوچک‌ترین حملات دشمنان بدهیم.

‌جانشین فرمانده کل سپاه با اعلام اینکه "در اوج آمادگی برای از دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی به‌ویژه مرزهایمان‌هستیم. "، تأکید کرد: با عنایت خداوند قطعاً در تمام جبهه‌ها در برابر دشمنان به پیروزی خواهیم رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین