کد خبر: ۹۰۷۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

رهبر انقلاب: هرچقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات گفتند: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد.
رهبر انقلاب: هرچقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است
آفتاب‌‌نیوز :

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمام‌نشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم، کار مرحلهٔ اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم.

وی افزود: هرچقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است و هرچقدر مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر خواهد بود.

رهبر انقلاب، انتخابات را به صورت فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم معرفی کردند و افزودند: انتخابات نشانه حضور مردم و نشانه اراده و تصمیم گیری مردم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: وظیفه ملی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد و کار کند و به مقاصد بزرگ نزدیک شوند این است که در انتخابات شرکت کند.

ایشان خطاب به ملت ایران تصریح کردند: شما در مرحله اول تعدادی را انتخاب کردید و به مجلس فرستادید، اما ظرفیت همچنان تمام نشده است. در این مرحله یعنی مرحله دوم ظرفیت را تکمیل می‌کنید. اگر چنانچه ما در مرحله اول شرکت کردیم فرض کنید در تهران تعدادی را انتخاب کردیم و در هر شهر دیگری و بقیه ماندند و شرکت نکردیم در واقع کار را نیمه تمام رها کردیم.

رهبر انقلاب گفتند: بنابراین اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و انشالله مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رای بدهند و مجلس را تکمیل کنند.

ایشان افزودند: هرچه رای بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است و هرچه مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین