کد خبر: ۹۰۸۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان‌های مشهد در حالت آماده باش هستند

شمار جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت

فرماندار مشهد گفت: تاکنون شمار جانباختگان سیل امروز چهارشنبه مشهد به پنج نفر افزایش یافته است.
شمار جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت
آفتاب‌‌نیوز :

محسن داوری شامگاه چهارشنبه افزود: در حال جمع بندی آمار فوت شدگان و مصدومان سیل امروز در مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: تا این لحظه فوت شدگان سیل در کلانشهر مشهد مربوط به پل انقلاب و خیابان سپاه در منطقه سیدی هستند.

سیدرضا عباسی نیشابوری، سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ساعتی قبل در گفت گو با خبرنگاران گفت: طی یکساعت بارندگی در مشهد ۳۸ میلیمتر باران ثبت شد و حجم سیلاب و آبگرفتگی در منطقه سیدی و خیابان سپاه قابل توجه بوده و تخلیه آبگرفتگی‌ها همچنان در حال انجام است.

برخی منابع غیر رسمی شمار جانباختگان سیل مشهد را بیش از ۱۰ نفر اعلام کرده اند.

برخی نیز از مرگ هفت نفر خبر داده اند.

اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان‌های مشهد در حالت آماده باش هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به بارندگی امروز و سیلابی شدن مسیل ها،  تمام ظرفیت های درمانی و اورژانس ۱۱۵ مشهد امشب برای امدادرسانی احتمالی به بیماران و مصدومان با تمام توان در حالت آماده باش قرار دارند.

 محمد دهقانی افزود: از ابتدای عصر امروز ۹ ماموریت مربوط به سیل در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد که ۱۵ نفر در بیمارستان های دانشگاهی بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه هفت نفر این افراد ترخیص شده اند، ادامه داد: هشت نفر دیگر نیز در مراکز درمانی تحت نظر هستند و تلاش بر این است که در اسرع وقت بهبودی کامل حاصل شود.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و نیشابور و دانشکده‌ پزشکی تربت‌جام است.

 آخرین آمار جانباختگان سیل مشهد؛ ۷ نفر تا ساعت ۲۲ امشب

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد: تاکنون  اجساد ۲ نفر در میدان انقلاب مشهد از داخل خودروی محبوس در آب به بیرون کشیده شد. از داخل یک منزل مسکونی در منطقه سیدی مشهد که  به دلیل حجم سیلاب دچار آوار شده بود متاسفانه اجساد یک مادر و چهار کودک به بیرون منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین