کد خبر: ۹۰۸۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

مبلغ قرارداد کوین یامگا چقدر است؟

کوین یامگا با توجه به قراردادی که منعقد کرده، فصل آینده هم در استقلال تو خواهد زد.
مبلغ قرارداد کوین یامگا چقدر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

کوین یامگا یکی از بهترین خارجی‌های باشگاه استقلال در سال‌های اخیر بوده و به واسطه عملکرد بسیار خوبش در این تیم به شدت نزد هواداران استقلال محبوب است. یامگا چند ماه قبل و در تمرینات استقلال بعد از برخورد با امید حامدی فر از ناحیه چشم به شدت آسیب دید و فصل خیلی زود برای ستاره فرانسوی استقلال به پایان رسید. یامگا که شایعات خطرناکی مبنی بر نابینا شدن او به گوش می‌رسید و حتی بعضی‌ها عنوان کرده بودند که این بازیکن دیگر امکان بازی کردن ندارد، چندین عمل جراحی را روی چشم خود انجام داده و در حال حاضر شرایط نرمالی دارد.

طی روز‌های اخیر شایعه شد قرارداد این بازیکن در پایان فصل به پایان خواهد رسید و باشگاه استقلال در صورت تایید کادرفنی این تیم باید قرارداد یامگا را تمدید کند. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد یامگا برای فصل بعد هم با استقلال قرارداد دارد و نیازی به تمدید قرارداد با این بازیکن وجود ندارد. یامگا دو فصل پیش قراردادش را با استقلال در زمان مدیریت آجورلو تمدید کرده و قرارداد این بازیکن باکیفیت تا پایان لیگ بیست و چهارم اعتبار دارد.

اما قرارداد یامگا با استقلال برای فصل آینده چقدر است؟ شنیدیم این بازیکن قراردادی به ارزش ۵۶۰ هزار یورو برای فصل آینده با استقلال دارد و این مبلغ به صورت خالص به کوین خواهد رسید. در آن زمان باشگاه استقلال قبول کرد ۲۰ درصد مالیات این بازیکن را هم پرداخت کند و مالیات این ستاره بر عهده باشگاه استقلال خواهد بود. با این وجود بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نمی‌تواند مالیات این بازیکن و یا سایر بازیکنان خارجی اش را پرداخت کند. از همین رو چیزی در حدود ۱۱۰ هزار یورو مالیات قرارداد این بازیکن به مبلغ اولیه قراردادش اضافه خواهد شد و خود یامگا باید مالیات قراردادش را پرداخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین