کد خبر: ۹۰۹۲۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
در پی سانحه برای بالگرد رئیس جمهور

رهبر انقلاب: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

رهبر انقلاب اسلامی امشب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا (ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان بیان کردند: همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.
رهبر انقلاب: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند
آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی امشب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا (ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید. دعا کنید، همه دعا کنند، سلامت این جمع خدمتگزار را، که در رأسشان رئیس‌جمهور محترم و مغتنم قرار دارد. خدمتگزاری آن‌ها و تلاش‌شان برای کشور، نعمت بزرگی است امیدواریم خدای متعال این نعمت را از کشور سلب نکند. 

رهبر انقلاب افزودند: و لکن مردم عزیزمان – چه شما که اینجا نشستید، چه کسانی که بعداً عرایض ما را می‌شنوند- مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید. مسئولین از امروز عصر که خبر حادثه را شنیدند با جدیت چند برابری مشغول کار‌های خودشان هستند. ما هم توصیه‌هایی که باید بکنیم به آن عزیزانمان توصیه کردیم. همه چیز ان‌شاءالله مرتب، منظم، کار‌های کشور پیش می‌رود؛ هم امنیت کشور، هم امنیت مرزها، هم بقیه کار‌هایی که در سطح کشور به وسیله قوه مجریه باید انجام بگیرد، انجام میگیرد. 

حضرت آیت الله خامنه‌ای تصریح کردند: مردم نگران نباشند، دلواپس نباشند، ان‌شاءالله رئیس‌جمهور هم به دامن مردم، به آغوش مردم برمیگردد و کار‌ها هم ان‌شاءالله به بهترین وجهی به جریان می‌افتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین