کد خبر: ۹۹۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۱
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در گفت و گو با آفتاب:

دولت نظم تهران را بهم ريخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: سعدالله نصیری قیداری عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص تصمیم هیئت دولت در تعطیلی دو روزه مدارس اظهارداشت: آن‌چه بین نمایندگان و دانشگاهیان مطرح است این است كه اساسا این تعطیلی برای چیست و چرا بدون کار كارشناسی این تصمیمات گرفته می‌شود.

نماینده زنجان گفت: تعدادی از دانشگاه‌ها دراین روزها مراسم بین المللی دارند وازقبل برنامه ریزی‌های آن انجام شده است، اساتیدی دعوت شده اند، دانشجوی خارجی دعوت شده است كه با یك تصمیم

عجولانه و بی‌توجه به مسائل دیگر این تعطیلی اعلام می‌شود و هنوز جامعه درگیر چگونگی برنامه ریزی مجدد برای كارهای خود هستند كه خبر می‌رسد مصوبه هیئت دولت لغو شده و تغییراتی كرده است.

نصیری افزود: این تعطیلی بی نظمی‌هایی را در جامعه موجب می‌شود. سئوال این است ما در كشور مشكل زیاد بودن تعطیلات را داریم حال چه شده است به این تعطیلات كه مورد انتقاد است می‌افزایم؟

عضو كمیسیون آموزش مجلس گفت: تصمیمات یك‌باره، زنجیره برنامه‌ریزی دركشور را به‌هم می‌ریزد وخوب است دوستان در دولت بدانند كه ایجاد نظم بسیار سخت تر از به‌هم ریختن آن است. دولت با مصوبه اول خود كه سپس آن را لغو كرد، نظم جامعه را به‌هم ریخت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین