کد خبر: ۱۲۹۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
رئیس سازمان بسیج خبر داد؛

بیش از 17 هزار شهید در ایران بر اثر اقدامات تروریستی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 17 هزار و 140 نفر در کشور بر اثر اقدامات تروریستی به شهادت رسیدند که 12 هزار نفر از این شهدا به دست سازمان منافقین و بقیه به دست سایر گروه های تحت الحمایه امریکا و انگلیس ترور شدند.


به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ سردار سرتیپ محمد رضا نقدی در نشست خبری افزود: شهدای محراب، شهدای شکنجه، شهدای افطار که در لحظه افطار و به بهانه نذری دادن به آنها ترور شدند و همچنین شهدای هفتم تیر و هشت شهریور از جمله شهدای مظلوم ترور و نفاق هستند.

سردار نقدی گفت: دنیا باید بداند، امروز کسانی که حقوق بشر را فریاد می زنند و آزادیخواهان را به بهانه حقوق بشر زیر سؤال می برند چه جنایتکارانی هستند.

وی افزود: هرگاه جباران و زورگویان در مقابل تفکر توحیدی کم می آورند، به نفاق روی می آورند و خود را در صفوف افراد موحد جای می زنند و به عنوان همراه، از پشت خنجر می زنند.

سردار نقدی گفت: در انقلاب اسلامی نیز افرادی که خود را در صفوف انقلاب جا زدند، از پشت به ملت خنجر زدند.

وی افزود: آنها وقتی دیدند هر چه ترور را ادامه دهند مردم پای ارزشهای انقلاب مستحکم تر می شوند از ترور شخص به ترور شخصیت روی آوردند.

سردار نقدی گفت: نزدیک شدن به اطرافیان شخصیت های ممتاز و آلوده کردن آنان به مفاسد اقتصادی، درست کردن پرونده برای آنان ، فشار تدریجی به شخصیتها از طریق اطرافیان و کانالیزه کردن اطلاعات برای تحت تأثیر قرار دادن تصمیمات از جمله برنامه های آنان برای ترور شخصیت بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برگزاری سی امین سالگرد شهدای ترور و نفاق، فرصت مناسبی برای رساندن پیام این شهدا برای آزادیخواهان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین