کد خبر: ۱۰۵۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸

‌لاریجانی افطار امشب میزبان نمایندگان ادوار مجلس است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از احزاب و گروه‌های مختلف در یک مراسم افطار که امشب و به میزبانی رئیس مجلس هشتم برگزار می‌شود حضور می‌یابند.

حسین سبحانی‌نیا دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر اظهارداشت: نشست ماهانه کانون به طور مرتب برگزار می‌شود و امشب مجلس شورای اسلامی به رسم سال‌های گذشته که سالانه یک مراسم افطار درخدمت نمایندگان ادوار بوده است، از همه نمایندگان ادوار گذشته مجلس دعوت کرده تا در این مراسم که به میزبانی رئیس مجلس برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه به نمایندگان فرصت داده می‌شود تا نقطه نظرات خود در مسائل مختلف کشور را بیان کنند. سپس دکتر لاریجانی نیز در این نشست سخنرانی خواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه علاوه بر دعوت از اعضای کانون نمایندگان ادوار مجلس از اعضای دو تشکل جامعه اسلامی نمایندگان و مجمع نمایندگان ادوار نیز دعوت به‌عمل آمده است.

دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس گفت: بحث محوری در این جلسه برنامه پنجم توسعه است که یکی از اعضای کمیسیون تلفیق درخصوص چگونگی رسیدگی به این لایحه به نمایندگان ادوار مجلس گزارشی ارائه خواهد کرد.

سبحانی‌نیا با اعلام اینکه نشست مذکور در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار خواهد شد، پیش‌بینی کرد بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نماینده در این نشست شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا چهره‌های شاخص مجالس گذشته در این مراسم شرکت خواهند کرد، گفت: طریقه دعوت برای حضور در این نشست از سوی دبیرخانه کانون و فرستادن پیامک تلفنی بوده است اما معمولا در این‌گونه مراسم افرادی شرکت می‌کنند که همواره عزم جدی برای شرکت در نشست‌های ماهانه کانون و تشکل‌های این چنینی داشته‌اند.

سبحانی‌نیا گفت: چهره‌های برجسته مجالس گذشته معمولا انگیزه‌ای برای شرکت در این نشست‌ها ندارند مگر اینکه به صورت ویژه و یا برای سخنرانی از آنان دعوت شده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین