کد خبر: ۱۲۱۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸

سایه انحلال همچنان بر سر شورای شهر اهواز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامرضا فروغی‌نیا در خوزنیوز نوشت: پس از سلب عضویت 4 نفر از اعضای شورای شهر اهواز نوبت به این رسید که با بهره‌برداری از اعضای علی‌البدل وضعیت شورا سروسامان یابد، که از قضای روزگار تنها عضو رسته از موج سلب عضویت نیز به دستور مقاقات قضایی ازحق رای محروم و یکی از دیگر از اعضای علی‌البدل تازه وارد نیز فعلا" به زندان رفته است! 

در این وانفسا بحث انتخاب شهردار اهواز نیز خود داستان جداگانه‌ای شده است. به ویژه انتخاب گزینه‌ای که فارغ از شایستگی‌های شخصی اما همان اشکال اولین گزینه شهرداری در چهارسال پیش یعنی غیرمرتبط بودن مدرک تحصیلی می‌تواند شانس تایید او را به حداقل برساند. 

بیاد داریم اولین گزینه شهرداری از سوی شورای سوم شهر اهواز، غلامرضا شریعتی معاون استانداری خوزستان بود که از قضا او یک پزشک بود و به همین دلیل وزارت کشور با انتخاب او مخالفت نموده حال شورای سوم با ترکیب تازه مجددا "چنین پروسه‌ای راکه قبلا" طی کرده را در بدترین شرایط زمانی از لحاظ حیات و یا انحلال مورد آزمون قرار خواهد داد این خود پرسشی تامل برانگیزاست. 

در این شرایط نکته دیگری که قابل اعتناست حضور و یاعدم حضور اسکندر زنگنه عضو دیگری از شوراست که در زیست و یا عدم زیست شورا می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

 این رویداد در شرایطی است که ظرف این مدت میان زنگنه و سایر اعضا جهت خط‌مشی شکاف مشهودی بروزوظهور یافته که تاکنون نیز به قوت خود باقی مانده است. 

با این مقدمه سوالات پیرامون وضعیت ناپایدار شورای سوم بار دیگر اذهان شهروندان اهوازی را به چالش جدیدی درآورده که بالاخره شورای شهر منحل می‌شود و یا ادامه کار را کماکان با سرپرست شهرداری بدنبال خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین