اخبار روز ایران و جهان | آفتاب نیوز

اجتماعی - عمومی
قیمت رحم اجاره‌ای

قیمت رحم اجاره‌ای

قیمت‌ها از ۴۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به شرایط فرد که شامل سن، سلامتی، زیبایی ظاهری و ... است گاهی به ۹۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.
بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله

بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله

درگیری بر سر نداشتن مجوز مرمت یک اثر تاریخی در میانکاله موجب تنش لفظی میان کارکنان سازمان محیط‌زیست و وزارت میراث فرهنگی شد تا آنجا که محیط‌بانان موفق شدند از ورود غیرمجازکامیون و وانت بارحامل مصالح ساختمانی به این منطقه حفاظت شده جلوگیری و کارکنان میراث فرهنگی را که بدون داشتن مجوز محیط‌زیستی اصرار به ورود به میانکاله داشتند، بازگردانند.
پزشکی به شرط کسب درآمد!

پزشکی به شرط کسب درآمد!

«گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است. باید نگران آینده پزشکی باشیم.» این جمله‌ای است که ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران می‌گوید. الان در برخی رشته‌های مهم و حیاتی مثل جراحی عروق، جراحی کودکان، حتی یک داوطلب برای تحصیل نداریم. انگیزه‌ای نیز برای ورود به رشته‌های پر زحمت و طولانی‌مدت وجود ندارد، ولی برعکس در رشته‌هایی مانند جراحی پلاستیک و امثال آن داوطلبان فراوانی وجود دارد. 
تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

دادگاه تجدیدنظر نیویوک، محکومیت «هاروی واینستین» تهیه‌کننده سابق هالیوود به اتهام تجاوز جنسی را لغو کرد و دستور محاکمه جدید در این پرونده صادر کرد.
پربحث ترین عناوین