کد خبر: ۸۶۶۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

سامانه صدور گواهینامه تا ۲ هفته آینده عملیاتی می‌شود

معاون اجرایی پلیس راهور گفت: سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.
سامانه صدور گواهینامه تا ۲ هفته آینده عملیاتی می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رمضانی در یک برنامه رادیویی درباره موضوع هوشمندسازی نرم افزارهای راهور، اظهار کرد: همکاران ما خدمات صادقانه خود را به مردم ارائه می‌کنند و در راستای ایمنی و امنیت مردم به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی افزود: تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور و رئیس پلیس راهور فراجا بر این است که هوشمند سازی در تمام فرآیندها اعم از خدمات ترافیک و عملیات ترافیک پیاده سازی شود تا به وسیله یک هوشمندسازی دقیق و درست، بهترین تصمیمات مدیریت و استراتژیک گرفته شود و بهترین خدمات را در دو حوزه به مردم ارائه دهیم.

معاون اجرایی پلیس راهور با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمات ترافیکی شامل شماره گذاری و اجراییات و صدور گواهینامه از دو سه سال قبل فراهم شده است گفت: اکثر فرآیندهای شماره گذاری به صورت اینترنتی و غیرحضوری است و در تلاشیم که مردم برای دریافت خدمات ترافیک به صورت ارزان و دقیق و سریع کمترین مراجعه حضوری را داشته باشند تا در وقت و انرژی صرفه جویی شود.

سردار رمضانی اظهار کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شماره گذاری و تعویض پلاک و پرداخت خلافی و عوارض روی سکوی اینترنتی و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» قابل انجام است و این خدمات و همچنین عملیات تعیین اصالت خودرو ظرف ۴۵ دقیقه انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود، گفت: مردم برای درخواست تعویض و المثنی گواهینامه دیگر لازم نیست مراجعه حضوری به پلیس راهور داشته باشند و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» می‌توانند این خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

معاون اجرایی پلیس راهور اظهار کرد: ما در حوزه عملیات ترافیک، در تلاشیم که سخت افزارها و نرم‌افزارها را پیش‌بینی و مدیریت هوشمند ترافیک را در دستورکار داشته باشیم مانند عملیات ترافیک اربعین که یک عملیات منحصر به فرد و گسترده بود و با فناوری‌ها و همکاری بخش‌های مختلف توانستیم مدیریت هوشمند ترافیک را اعمال کنیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین