کد خبر: ۸۶۶۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

امیرعبداللهیان راهی قطر شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چهارمین مقصد سفرش به منطقه در پی تحولات اخیر در فلسطین و نوار غزه، بیروت را به مقصد دوحه ترک کرد.
امیرعبداللهیان راهی قطر شد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی سیاسی در پی تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و حملات اسرائیل به غزه به منطقه سفر کرده، در چهارمین مقصد این سفر، بیروت را به مقصد دوحه پایتخت قطر ترک کرد.

سفر امیرعبداللهیان از عراق آغاز شد و وی در بغداد با مشاور امنیت ملی و نخست وزیر عراق درباره مناسبات دوجانبه و تحولات  فلسطین به گفت‌وگو پرداخت و پس از آن به بیروت سفر کرد و در این سفر با نخست وزیر پیشبرد امور لبنان، وزیر خارجه،‌ رئیس پارلمان و دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد و از آنجا راهی دمشق شد و در حضور چند ساعته‌اش در پایتخت سوریه با بشار اسد رئیس جمهور و فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه دیدار کرد. وی پس از آن به بیروت بازگشت و در چهارمین مقصد این سفر راهی دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات این کشور درباره اوضاع فلسطین به گفت‌وگو بپردازد.

وزیر خارجه امروز در بیروت و در جمع خبرنگاران گفت: ما به همه اقدامات دیپلماتیک لازم برای توقف جنایات و رفع محاصره غزه از طریق رایزنی‌های فشرده سیاسی و نشست‌های لازم و ضروری دیپلماتیک در سطح وزرای خارجه و یا سران کشورهای منطقه ادامه خواهیم داد.  امروز صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند و عملیات پیروزمندانه و بی نظیر طوفان الاقصی بار دیگر این را به اثبات رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین