کد خبر: ۱۲۶۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۶

بازگشت «فیتیله‌ای‌ها» به شبکه 2

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تهیه‌کننده «فیتیله شبانه» عنوان کرد: با توجه به تعریف جدید شبکه دو سیما تحت عنوان «کودک، نوجوان و خانواده»، این برنامه بحث خانواده را نیز پوشش می‌دهد. فیتیله را طوری طراحی کرده‌ایم تا هم خانواده‌ها و هم کودکان بتوانند از آیتم‌ها استفاده کنند.

محمد طبیبی ادامه داد: «فیتیله،‌ جمعه تعطیله»(شبانه) تلفیقی از کودک و خانواده است که سعی می‌کند با رویکردی آموزشی، تربیتی تفریحی و سرگرمی برای خانواده‌ها هم قابل استفاده باشد.

وی همچنین اعلام کرد: برنامه‌ی جدید مجری ندارد و تنها تیم تولید آن تغییر می‌کند. محمد مسلمی نیز همچنان کارگردان هنری برنامه باقی می‌ماند. گروه سه نفره عمو‌های فیتیله‌ای تغییری نخواهند کرد و عضو جدیدی به آن اضافه نمی‌شود.

تهیه‌کننده «فیتیله جمعه تعطیله» خاطرنشان کرد: «فیتیله» شبانه از اواسط خرداد، جمعه شب‌ها به صورت زنده روی آنتن می‌رود و هدفمان این است که پخش برنامه را تا پایان سال ادامه دهیم.

طبیبی در ادامه از رایزنی‌ با چند تن از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان که تجربه کافی در این حوزه داشته باشند برای نویسندگی فیتیله شبانه خبر داد.

وی درباره گروه جوانی که در حال حاضر به تهیه‌کنندگی مجید قناد در باکس جمعه صبح‌های شبکه دو قرار دارد، گفت: تصمیم‌گیری درباره این که فیتیله جمعه صبح‌ها به همان صورت باقی بماند یا تغییر کند به مدیریت شبکه دو سیما بستگی دارد.

فیتیله‌ای‌ها اواخر سال گذشته به طور ناگهانی از اجرای این برنامه کنار رفتند و جای خود را به یک گروه جوان دادند. عمو‌های فیتیله‌ای قرار است باز هم به شبکه دو سیما برگردند، اما این بار در بخش شبانگاهی سیما و با رویکردی متفاوت که خانواده را هم پوشش می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین