کد خبر: ۱۲۸۶۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱

ذوالقدر: انقلاب را به امام زمانی که اجنه‌ها می‌گویند، نمی‌سپاریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید مصطفی ذوالقدر نطق امروز خود را به تجلیل از امام(ره) و تلاش ایشان برای پیروزی انقلاب اختصاص داد. 

ذوالقدر گفت: من چه بگویم درباره امامی که به گفته رهبری، در دنیا انقلاب اسلامی بی‌نام خمینی معنی ندارد.

وی با اشاره به این گفته امام(ره) مبنی بر اینکه باید این انقلاب را به دست امام زمان بسپاریم، گفت: البته نه امام زمانی که اجنه‌ها می‌گویند، بلکه امام زمانی که شیخ طوسی گفته و در قرآن آمده است.

علی آقازاده نماینده رشت هم در نطق امروز خود با اشاره به اینکه گویا تجربه تلخ و آسیب‌های ناشی از دوری از ارزش‌های اسلامی به پایان نرسیده است، افزود: هرچند جریان فتنه ۸۸ را به تازگی پشت سر گذاشته‌ایم که جرم رهبران فتنه و عاملان آن نزد ملت ما بخشودنی نیست اما هنوز شاهد تکرار سناریو‌های انحراف در جامعه هستیم.

به گفته وی، انحرافات اخیر در مقطع مدیریت ارزشی نشان می‌دهد مدیریت زلال، ارزشی و مطلوب مصون از انحراف نیست و می‌تواند در اصل حاکمیت ارزش‌ها اثرات سو و مخرب‌تر از اثرات نمونه‌های مشابه خود در گذشته داشته باشد.

وی عدم جبران خسارات جریان انحرافی را توسط ریاست‌جمهوری عامل تنزل کارنامه وی در حد کارنامه رییس‌جمهوران ناموفق گذشته اعلام و تاکید کرد: حوادث اخیر متاثر از جریان انحرافی در شان دولت حاکمیت اصول‌گرایی و ملتی که با مرارت‌ها به چنین دستاوردهایی نائل شده‌اند، نیست.

آقازاده در تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس گفت: ایشان در این دیدار تاکید کردند اگر بعضی ضعف‌های اخلاقی و غیراخلاقی ما در سال‌های اخیر نبود جلو‌تر رفته بودیم و دشمن عقب‌تر بود و همه باید به پیش رفت مملکت فکر کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین