کد خبر: ۱۲۹۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۶

واکنش مصلحی به حذفش از شورای پول و اعتبار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصلحی گفت: یكی از روش‌هایی كه سرویس‌های اطلاعاتی برای جذب جاسوس به كار می برند این است كه وقتی فردی برای اخذ ویزا مراجعه می‌كند برای او طعمه می‌گذارند.


حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات كه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌كرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینكه چرا شما از شورای پول و اعتبار كنار گذاشته‌ شده‌اید گفت: علت خاصی ندارد قرار بود دو نفر از وزرا انتخاب شوند كه این انتخاب صورت گرفت و بنده جزء‌ این دو نفر نیستم.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینكه ارزیابی شما از بیانیه اخیر وزارت امور خارجه انگلیس به مناسبت سالگرد 22 خرداد كه در آن از فتنه‌گران حمایت كرده است، ‌چیست؟ اظهار داشت: اگر آنها از فتنه‌گران حمایت نكنند باید برای ما علامت سؤال ایجاد شود چرا كه آنها به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی هستند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: انقلاب اسلامی به دنیا و كشورهای اسلامی خط داده و الگو شده است. به همین خاطر اینها (مستكبران) به دنبال این هستند كه به اصطلاح خود بگویند انقلاب متوقف شده در حالی كه انقلاب اسلامی ایران به راه خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام مصلحی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینكه توصیه شما به هموطنان‌مان كه اقدام به اخذ ویزا جهت مسافرت به كشورهای خارجی می‌كنند، دچار مشكل نشده و در دام سرویس‌های جاسوسی نیفتند، چیست، خاطرنشان كرد: این چیزی طبیعی است یكی از روش‌هایی كه سرویس‌های اطلاعاتی برای جذب جاسوس می‌كنند این است كه وقتی فردی برای اخذ ویزا مراجعه می‌كند برای او طعمه می‌گذارند، لذا مردم باید حواسشان جمع باشد و شكر خدا مردم ما حواسشان جمع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین