کد خبر: ۱۳۱۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۰

نماینده اصول‌گرا: آب‌بازی مختلط دختران و پسران برنامه‌ریزی برای دور کردن جوانان از ارزش‌های اسلامی است، باید جمع شود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت الف نوشت: حسین ابراهیمی رئیس هیأت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر برخورد جدی با متخلفین گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه وظیفه دارند تا نسبت به این موضوع برخورد قانونی و هنجار‌شکنان را مجازات کنند. البته دستگاه‌های فرهنگی هم باید فرهنگ‌سازی کرده و با هماهنگی هم جلوی ترویج مفاسد را بگیرند.

وی با بیان اینکه مبارزه با بد‌حجابی و بی‌حجابی باید از خود دولت شروع شود، اظهار داشت: وضعیت قبل از انقلاب جامعه ما بسیار زننده بود اما مردم متدین انقلاب کرده و خون‌های زیادی ریخته شده و رواج بی‌حجابی و اینگونه مسایل در جامعه ما مایه ننگ است.

نماینده بجنورد در مجلس آب بازی مختلط دختر و پسر را یک موضوع با اهمیت برشمرد و گفت: این مسأله باید پیگیری و بعنوان مظاهر فساد از سطح جامعه جمع شود.

موسی غضنفرآبادی عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان روحانی مجلس با تاکید بر اینکه هیچ تردیدی نیست که رواج پدیده آب‌بازی و آب‌پاشی در بین جوانان برنامه‌ریزی برخی برای دور کردن جوانان از ارزش‌های اسلامی و فرهنگ جمهوری اسلامی است، گفت: ممکن است جوانی که وارد این باز‌ی‌ها شده خودش از هیچ‌چیز خبر نداشته باشد اما وقتی منشا و سرآغاز این کارها را کنکاش کنیم متوجه می‌شویم که برنامه ریزیهایی شده است تا جوانان از فرهنگ اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب و ارزشهای دینی و مذهبی عقب بمانند.

وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی تصریح کرد: در گذشته ما شاهد بودیم که برخی، عده‌ای را اجیر کرده و با پرداخت مبالغی از آنها می‌خواستند بصورت بی‌حجاب در سطح خیابان‌ها و میادین فقط راه بروند و قدم بزنند تا بی‌حجابی و بی‌بندوباری در سطح جامعه رواج یابد.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس وظیفه نیروی انتظامی و قوه قضائیه را یادآور شد و با بیان اینکه عکس‌های زننده این مسأله را در سایت‌ها دیده است، گفت: نیرویی باید با استقرار در پارک‌ها ضمن برخورد با چنین مواردی از بی‌حجابی جلوگیری کرده و نباید از آن غفلت کنند.
 
وی تاکید کرد: وظیفه قوه قضائیه هم اینست که با عاملان این موضوع برخورد و آنها را مجازات کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
0
...بر متحجر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
0
0
j_orme jadidie aab bazii
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین