کد خبر: ۱۳۱۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹

تقدیر بیش از 190 نماینده اصول‌گرا از آیت​الله مهدوی‌کنی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پایان جلسه علنی امروز، بیانیه​ای انتخاباتی در تاکید بر وحدت اصول‌گرایان حول محور جامعتین قرائت شد. 

بیش از 190 نفر از نمایندگان مجلس این بیانیه را امضا کرده بودند که در آن آمده بود: در سال انتخابات مجلس نهم قرار داریم که بر اساس توصیه​های امام(ره) و مقام معظم رهبری، باید فضای مشارکت حداکثری و رقابتی در این انتخابات فراهم آید تا مجلسی توانمند و کارآمد جهت نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، تشکیل شود.

در ادامه این بیانیه آمده بود: بی​تردید در آستانه این انتخابات وحدت در میان اصولگرایان مورد توجه دلسوزان نظام است. به همین منظور دو تشکل ریشه​دار و قابل تکریم روحانی یعنی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وارد عرصه شده و منشور عالمانه و دست یافتنی​ای را تدوین کردند و آیت​الله مهدوی​کنی با هوشمندی و درایت، محوریت وحدت اصول‌گرایان را در این مقطع حساس بر عهده گرفته​اند.

در پایان بیانیه مذکور هم نوشته شده بود: ما نمایندگان اصولگرا با تقدیر از مواضع آیت​الله ​مهدوی​کنی، از همه آحاد و جریانات و گروه​های اصولگرا می​خواهیم تا با دوراندیشی از سازو کار وحدت جامعتین پیروی و در جریان وحدت اخلال ایجاد نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین