کد خبر: ۱۳۳۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۰

گزارش یک سایت اصول‌گرا از تجمع 350 نفری برای آب‌بازی: پليس متفرق‌شان كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت مشرق نوشت: حوالی عصر امروز ( روز جمعه) تعدادی دختر و پسر با فراخوانی که در " فیس‌بوک " و دیگر شبکه‌های اجتماعی برای آب بازی منتشر شده بود در بوستان آب و آتش تهران تجمع کردند.

این افراد که تعداد آنها به 350 نفر می‌رسید قصد داشتند برنامه آب بازی را برگزار کنند که با حضور به موقع نیروی انتظامی متفرق شده و در اجرای طرح خود ناکام ماندند.

همچنین چند نفر از لیدرهای اصلی این تجمع که قصد درگیری با عوامل ناجا و سردادن شعارهایی علیه نظام را داشتند، توسط ماموران دستگیر شدند.

بنابر اخبار رسیده این گروه از جوانان خواسته بود در پارک‌های مراکز استان‌های کشور تجمع کرده و اقدام به هنجار‌شکنی و آب‌بازی کنند که تا کنون هیچ‌گونه تجمعی در پارک‌های مراکز استان‌ها صورت نگرفته است و این فراخوان در شهرستان‌ها ناکام مانده است.

گفتنی است چندی پیش تعدادی جوان در حرکتی مشابه، در بوستان آب و آتش تهران اقدام به آب‌بازی کردند که صحنه‌های زننده‌ای را به همراه داشت که با واکنش ناجا و پلیس امنیت اخلاقی روبرو شد.

این فراخوان‌ها که از طرف گروه‌هایی با اهداف خاص و ضدانقلابی تدارک دیده می‌شود به محلی برای هنجارشکنی و دهن‌کجی به ارزشهای اسلامی جامعه تبدیل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین