کد خبر: ۱۳۴۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴

سفرهای انتخاباتی برخی چهره‌های اصول‌گرا آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سفرهای انتخاباتی چهره‌های اصول‌گرا آغاز شده است... گروهی مانند چهره‌های ارشد اصول‌گرا که در نقش لیدر و مغزهای تشکیلاتی با سفرهای انتخاباتی خود به شهرهای مختلف در حال چیدن هرم‌های اصلی انتخاباتی، انسجام‌بخشی به شبکه‌های ارتباطی در شهرهای مختلف و تعیین رییس ستاد‌های انتخاباتی در هر استان و شهر هستند. 

به همین دلیل هم این دست از لیدرها از غلامعلی حدادعادل گرفته تا روح‌الله حسینیان و اسدالله بادامچیان و حمیدرضا زاکانی و حسین فدایی سفرهای «کشوری» خود به نقاط مختلف را شروع کرده‌اند تا آخرین قدم‌ها را برای چیدن چارچوب اصلی شبکه‌های انتخاباتی بردارند

*گروه دوم پیک‌های انتخاباتی اصول‌گرایان، نمایندگان درجه دومی هستند که مامورند به امور خرد‌تر پرداخته و در هر منطقه حساس به بررسی کاندیداهای اصلی که امکان اقبال بیشتر رای‌دهندگان است بپردازند.
 
سنجش گلایه‌های اصلی مردم، میزان مقبولیت اصول‌گرایان، میزان تمایل مردم هر منطقه به حضور در انتخاباتی دیگر شرح وظایف ردیف دوم ماموران انتخاباتی اصول‌گرا است؛ گزارش‌هایی که باید تهیه کنند و برای ارزیابی به راس‌های هرمی‌شان ارایه دهند تا برآیندی کلی از وضع خود در هر منطقه انتخاباتی ترسیم کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین