کد خبر: ۱۳۸۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۵

امام جمعه موقت اهواز: جنبش وال‌استريت زمينه‌ساز ظهور امام زمان است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: امام جمعه موقت اهواز گفت: جنبش ضد وال‌استریت قدم بزرگی در زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) است. امام زمان(عج) هنگامی ظهور می‌کند که مردم آمادگی لازم برای ظهور او را داشته باشند.

آیت‌الله محسن حیدری صبح امروز (دوشنبه، ۱۶آبان) در خطبه‌های نماز عید قربان اهواز، اظهار کرد: دهه میان اعیاد قربان و غدیر به دهه ولایت و امامت نامگذاری شد و برنامه‌های فرهنگی و دینی بسیاری هم به مناسبت این ایام در اهواز و تمام کشور تدارک دیده شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: ایام بین عید قربان و غدیر در سال‌های اخیر در خوزستان رنگ و بوی ولایی پیدا کرده است.

آیت‌الله حیدری گفت: در سال‌های گذشته حضور مردم به ویژه جوانان در مراسم روز عرفه و برائت از مشرکان بسیار قابل توجه بوده که تمام این‌ها از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بیداری اسلامی مردم منطقه، تصریح کرد: در اثر بیداری اسلامی مردم منطقه ۳ دیکتاتور کنار گذاشته شده‌اند و بقیه آن‌ها هم کنار گذاشته می‌شوند در واقع تشکیل قطب قدرتمند اسلامی تنها راه نجات ملت‌ها است.

آیت‌الله حیدری گفت: بیداری که از شمال افریقا آغاز شد اسلامی بوده و دیدیم اغلب کشورهای دنیا را فرا گرفت. همان‌طور که امام خمینی(ره) از فروپاشی شوروی پیشاپیش خبر داده بود مقام معظم رهبری هم از سال‌ها قبل وقوع این بیداری را نوید داده بودند.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به جنبش ضد سرمایه‌داری در امریکا خاطرنشان کرد: جنش ضد وال‌استریت و ضد سرمایه‌داری یک جنبش عدالت‌خواهانه است و به معنی تیر خلاص به نظام سرمایه‌داری و کاپتالسیم است.

آیت‌الله حیدری گفت: مردم دنیا هنگامی آمادگی کامل برای ظهور امام زمان را دارند که از مکتب‌های بشری ناامید شده باشند. جنبش ضد سرمایه‌داری هم نشان از ناامیدی مردم از مکتب‌های بشری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین