کد خبر: ۱۳۹۶۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۸

۳ نفر در ساری اعدام شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ۳ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در استان مازندران، به دار مجازات آویخته شدند. 

حجت‌الاسلام اسدلله جعفری، دادستان عمومی و انقلاب ساری در این باره گفت: این افراد با وجود دستگیری مکرر و تحمل حبس، در پرونده اخیر به میزان بالایی در امر توزیع موادمخدر مشارکت داشتند که صبح روز یک‌شنبه به دار مجازات آویخته شدند. 

وی ادامه داد: این ۳ نفر که از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران بودند پس از دستگیری به مقامات قضایی تحویل و با تکمیل تحقیقات و رسیدگی در مراحل مختلف قضایی نهایتاً با قطعی شدن حکم و تنفیذ حکم صادره از سوی دادستان کل کشور و جری تشریفات لازم سحرگاه ۲۹ آبان در زندان شهرستان ساری به دار مجازات آویخته شدند. 

دادستان ساری با بیان اینکه این افراد دارای سوابق متعدد کیفری در امر توزیع مواد مخدر بودند، اظهارکرد: همانگونه که مکرر گفته شد همه کسانی که در امر مواد مخدر به هر نوعی فعالیت دارند باید بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستگاه قضایی و مسئولان در مقابل سوداگران مرگ، جدی و قاطع هستند و به وظیفه قانونی خود عمل خواهند کرد. 

جعفری ضمن هشدار به خانواده‌ها درباره مراقبت از فرزندان خود گفت: جوانان از سرمایه‌های نظام اسلامی محسوب می‌شوند و خانواده‌ها در حفظ و مراقبت از آنان در پیشگیری از جرم نقش ممتازی دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین