کد خبر: ۱۴۰۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۷

سعیدی: قطعاً برای ظهور امام زمان‌ باید صد میلیون بسیجی در خاورمیانه آمادگی اجرای فرامین حضرت را داشته باشند

ولایت فقیه، نزدیک‌ترین مدل به حکومت امام زمان است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی سیستمی را از شرایط ظهور برشمرد و افزود: مدل ولایت فقیه، نزدیک‌ترین مدل به حکومت امام زمان(عج) است. 

حجت الاسلام والمسلمین 'علی سعیدی' عصر جمعه در هیات عاشقان ثارالله ناحیه امام رضا‌(ع) اصفهان با متمایز دانستن علائم و شرایط ظهور اظهار داشت: علائم ظهور نشانه‌هایی است که از سوی معصومین‌(ع) برای ظهور حضرت حجت‌(ع) بیان شده است. 

وی با بیان اینکه روایات هزار و دویست نشانه برای ظهور معرفی می‌کنند، گفت: تاکنون اکثر این نشانه‌ها محقق شده است ولی کامل‌شدن نشانه‌ها نیز دلیلی برای آمدن امام عصر‌(عج) نخواهد بود. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: قبل از ظهور امام زمان (عج) باید چهار آمادگی فردی، سیستمی، منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم شود. 

سعیدی تصریح کرد: قطعاً برای ظهور امام زمان‌(عج) باید صد میلیون بسیجی در منطقه خاورمیانه آمادگی اجرای فرامین حضرت را داشته باشند. 

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره مدافع ولایت بوده‌اند، ادامه داد: آمادگی در ایران برای ظهور امام زمان‌(عج) کافی نیست و باید این تحول در سطح خاورمیانه محقق شود. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه آمادگی جهانی برای ظهور امام زمان‌(عج) را ضروری دانست و افزود: جنبش‌های اجتماعی آمریکا و اروپا آغاز آمادگی بین‌المللی برای ظهور حضرت مهدی‌(عج) است. 

وی به ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار اشاره کرد و افزود: قطعاً نقطه آغاز تحول در جهان، حرکت مردم ایران بود و الان نیز صبر و استقامت آنها در این مسیر جزء الزامات است. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اراده خدا از طریق اسباب آن محقق می‌شود، خاطر‌نشان کرد: اراده الهی بر این است که مردم ایران به رهبری ولی‌فقیه زمینه‌سازان ظهور باشند. 

سعیدی تاکید کرد: این پیشتازی، در دنیا و آخرت برای این ملت مایه مباهات خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین