کد خبر: ۲۴۳۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
عزم جدي دولت براي توسعه كردستان

نوبخت: بيكاري با استخدام دولتي حل نمي شود

معاون برنامه‌ ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌ جمهور گفت: بيكاري در كردستان و ساير نقاط كشور با استخدام دولتي حل نمي شود و بايد در اين بخش سرمايه گذاري را افزايش داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدباقر نوبخت صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به سنندج و در فرودگاه اين شهر در گفتگو با خبرنگاران رسانه هاي جمعي استان كردستان اظهار داشت: رفع بيكاري در كردستان و ساير مناطق كشور با استخدام دولتي حل نمي شود و بايد در اين بخش سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي و دولتي را براي ايجاد اشتغال افزايش داد.

وي با اشاره به سرنوشت استخدام های انجام شده در دولت گذشته و عدم تعيين تكليف افراد گفت: استخدام افرادي كه در چهارچوب قانون صورت گرفته و رديف اعتباري براي آنها وجود داشته باشد بدون هيچ مشكلي انجام مي شود و دولت در اين زمينه تمامي تلاش خود را به كار مي گيرد.

معاون برنامه‌ ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌ جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سفر امروز خود به استان كردستان گفت: اين سفر در راستاي پيگيري مطالبات به حق مردم كردستان و لزوم رفع مشكلات اين استان صورت گرفته است.

وي با اشاره به تدوين برنامه توسعه كشور افزود: انتظار مي رود در اين سفر بتوانيم ضمن ارزيابي هاي لازم زمينه را براي شناسايي ظرفيت هاي كردستان فراهم كرده و در برنامه توسعه كشور اين ظرفيت ها براي بهره برداري بهتر در دستور كار قرار گيرند.

نوبخت با اشاره به توانمندي هاي استان كردستان در تمامي بخش ها يادآور شد: كردستان استعداد خوبي براي توسعه در اختيار دارد و در صورت برنامه ريزي بهتر مي توان از اين ظرفيت ها براي توسعه هر چه بهتر كشور نيز استفاده كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت صبح امروز با همراهي حجت الاسلام ابوترابي نایب رئيس مجلس شوراي اسلامي و با همراهي سه نماينده مردم كردستان در مجلس شوراي اسلامي در قالب سفري يك روزه وارد سنندج شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین