کد خبر: ۴۰۸۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

کاهش سرقت‌ها در یک استان

فرماندهی انتظامی استان سمنان و رئیس قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان معتقد است که نباید تنها پلیس را مسئول پیشگیری از وقوع جرائم اجتماعی بدانیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار روح‌الامین قاسمی در نشستی با کارکنان پلیس آگاهی شهرستان مهدیشهر ضمن قدردانی از تلاش‌های پلیس آگاهی استان سمنان اظهار کرد: عملکرد پلیس آگاهی در کشف پرونده‌های محوله بسیار خوب و قابل قبول است.

 قاسمی کارآگاهان پلیس آگاهی را افرادی زبده خواند و گفت: درخشش این مجموعه در کشف پرونده‌های پیچیده، نشانه‌ای روشن از حرفه‌ای‌گرایی پلیس در این حوزه است.

وی تاکید کرد: حرکت مطلوب پلیس آگاهی به سوی حرفه‌ای‌گری و دانش‌بنیانی به خوبی در این عملکرد مشاهده می‌شود.

این فرمانده ارشد انتظامی به برخی پرونده‌های پیچیده از جمله جرایم خشن و سرقت‌های از پیش طراحی شده اشاره و خاطرنشان کرد: کشف این گونه پرونده‌ها، نشان‌دهنده رویکرد تخصصی و شتاب علمی مناسب در مجموعه پلیس آگاهی در این استان است.

رئیس قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان در همین راستا ادامه داد: تمام شهروندان و دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در پیشگیری از سرقت نقش مهمی دارند و این که تنها پلیس را مسئول پیشگیری از وقوع جرایم بدانیم اشتباه است.

به گزارش ایسنا، وی از افزایش 14 درصدی کشف سرقت در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: در این مدت وقوع سرقت نیز سه درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان حضور کارشناسان پلیس آگاهی در برنامه‌ها و جلسات آموزش همگانی در مراکز گوناگون را نیز مطلوب ارزیابی و بر تقویت فعالیت‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی به عموم شهروندان تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین