کد خبر: ۴۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
اعدام متهم در ملاعام صحت ندارد

حکم عامل حادثه خونین اراک هنوز صادر‌ نشده‌ است

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: اخبار مربوط به اعدام و زمان اجرای حکم عامل حادثه خونین اراک شایعه و کذب است.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: اخبار مربوط به اعدام و زمان اجرای حکم عامل حادثه خونین اراک شایعه و کذب است.

سرهنگ سیدنورالدین حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اخبار منتشره درباره پرونده عامل جنایت تیراندازی خونین در اراک اظهار داشت: به دنبال وقوع جنایت تیراندازی خونین در اراک و دستگیری عامل این حادثه و همدستان وی، تحقیقات پرونده آغاز و در دست اقدام است.

وی افزود: این پرونده درحال حاضر در دست رسیدگی و بررسی است و تحقیقات مربوط به این پرونده در دست اقدام قرار دارد و هنوز منتج به رای و حکمی نشده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه چند روزی است که برخی شایعات و اخبار کذب درباره صدور رای و اجرای حکم قصاص (اعدام) عامل این جنایت در فضای مجازی منتشر شده که قویا تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: همانطور که بیان شد پرونده در دست بررسی و تکمیل قرار دارد و هنوز به مرحله صدور رای نرسیده است بنابراین هرخبری درباره صدور رای، زمان اجرای اعدام عامل این جنایت تنها شایعه و کذب است.

حسینی اضافه کرد: از مردم درخواست داریم از پرداختن و دامن زدن به چنین شایعاتی جدا خودداری کنند و توجهی به شایعات و اخبار کذب منتشره در فضای مجازی یا اخبار بدون منبع موثق نکنند و اخبار خود را رسانه‌های معتبر و از سوی منابع رسمی و مسئولان ذیصلاح کسب کنند.

به گزارش تسنیم، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر اجرای حکم اعدام "عباس صحرایی" عامل جنایت تیراندازی خونین در اراک در ملاعام و در یکی از میادین شهر منتشر شده بود که البته روز گذشته دادگستری کل استان مرکزی در پاسخ به تسنیم این موضوع را رد و کذب عنوان کرده بود.

در حادثه خونین جنایت تیراندازی مرگبار روز چهارشنبه 22 دی ماه 6 نفر قربانی این جنایت خونین در اراک شدند که عامل آن ظرف 15 ساعت و اقدام امنیتی، اطلاعاتی و قضایی وسیع و کامل مراجع ذیصلاح در حوالی پل خیبر اراک دستگیر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین