کد خبر: ۴۷۱۸۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

سایت «حامی بانو» راه‌اندازی شد

سایت «حامی بانو» با حضور استاندار تهران و ابتکار معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور عصر امروز در استانداری تهران رونمایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، هاشمی استاندار تهران در همایش صمیمی فعالان اقتصادی و رونمایی سایت «حامی بانو» با اشاره به آنکه ایران دارای منابع طبیعی بسیار گسترده‌ای است گفت: هر چند کشورمان دارای منابع طبیعی بسیار گسترده‌ای است اما مهمتر از همه آنها وفور نیروی انسانی در کشور است که این عامل به عنوان عامل توسعه کشورها در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در ابتدای کار دولت یازدهم در سال ۹۲ تلاش کردیم تا استعدادهای استان را در حوزه زنان شناسایی کنیم و همچنین آنکه زنان سرپرست خانوار را نیز محور ارائه خدمت قرار دادیم.

وی ادامه داد: تشکیل نمایشگاه‌های عرضه محصولات و خدمات زنان سرپرست خانوار و ... همگی از جمله اقدامات استانداری در این زمینه بود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: همواره نگران آن بودم که فروش محصولات تولیدی زنان به چه شکل خواهد بود. زیرا ممکن است افراد تولید کننده‌های خوبی باشند اما در بحث فروش با مشکل مواجه شوند. زیرا فروش در دنیا از جمله علوم به شدت به روز و دقیق است.

هاشمی ادامه داد: به این ترتیب نسبت به راه اندازی سایت «حامی بانو» اقدام کردیم تا بتوانیم تا حدودی موضوع فروش محصولات زنان را در استان تهران ساماندهی کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در تمامی دنیا تمام واحدهای گسترده و توانمند اقدامات خود را از سطح پایین و خرد آغاز کردند اما سپس به تشکیلات بزرگ تبدیل شدند. استاندار تهران با تاکید بر آنکه ایجاد اشتغال راه نجات یک خانواده بوده و تولید راه نجات یک ملت از بحران‌ها و مشکلات است گفت: وظیفه تک تک ما حمایت از کسانی است که در راستای تولید و ایجاد اشتغال در کشور سرمایه گذاری می‌کنند.

هاشمی همچنین گفت: امیدوارم اشتغال و تولید بانوان نیز در کشور روز به روز گسترش یافته و شاهد حضور بیشتر زنان در عرصه تولید و اشتغال باشیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از سایت «حامی بانو» با حضور استاندار تهران و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و همچنین با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و کارآفرینان زن به منظور حمایت از حضور زنان در عرصه تولید و اشتغال رونمایی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین