کد خبر: ۵۱۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۴

تیرهای مسموم نامزدها!

آفتاب‌‌نیوز : جمهوری اسلامی، هدف اینگونه تبلیغات را آن دانسته که «عملکرد دو رئیس جمهور دوران سازندگی و اصلاحات زیر سوال برود تا آنهایی که این دوران را زیر سوال می‌برند بتوانند خود را اثبات کنند اما با اندکی دقت روشن می‌شد که این تیرهای مسموم قبل از آنکه به آن دو رئیس جمهور اصابت نمایند، اصل نظام و رهبری بعد از امام را هدف گرفته‌اند». 

اشاره‌هایی که سر مقاله روزنامه جمهوری اسلامی به کار برده است بیش از همه مخاطب را به یاد تبلیغات انتخاباتی مردی می‌اندازد که با انتقادات شدید از عملکرد دوران سازندگی و اصلاحات در تبلیغات انتخاباتی خود، بر مبارزه خود با فساد و سیاهی‌های دوران ریاست جمهوری «هاشمی رفسنجانی» و «محمد خاتمی» تاکید می‌کرد. 

این در حالیست که «مهدی کوچک‌زاده» نماینده تهران در مجلس هفتم و از حامیان احمدی نژاد معتقد است که «دربین تمام نامزدهای انتخابات گذشته ریاست جمهوری، سالم‌ترین تبلیغات انتخاباتی به احمدی‌نژاد تعلق داشت». 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، افزود: «درباره تبلیغات سایر نامزدهای انتخاباتی حرفی نمی‌زنم و مردم خود در این‌باره قضاوت کرده و می‌کنند». 

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: «آنگونه که خود من شاهد بودم، سالم‌ترین تبلیغات انتخاباتی متعلق به آقای دکتر احمدی‌نژاد بود». 

کوچک زاده با انتقاد از تبلیغات برخی دیگر از نامزدهای انتخابات گذشته ریاست جمهوری تصریح کرد: «در تبلیغات برخی از نامزدها حتی به دفعات علیه شخص من هم تهمت‌ها و افتراهای زیادی نسبت داده شد، اما تبلیغات دکتر احمدی‌نژاد، پاک‌ترین و سالم‌ترین تبلیغات انتخاباتی بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین