کد خبر: ۶۳۷۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
به دلیل برگزاری انتخابات در اکثر مدارس تهران

همه مدارس شهر تهران شنبه تعطیل است

به دلیل برگزاری انتخابات در اکثر مدارس تهران و حضور تعداد زیادی از فرهنگیان در امر برپایی انتخابات، تمام مدارس استان تهران فردا تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود ثقفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به حضور گسترده مردم تهران در برگزاری مراسم انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه بیشتر مدارس و فرهنگیان مشغول امر برگزاری انتخابات هستند، تمام مدارس تهران فردا تعطیل است.

عباس معبودی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز ضمن تبریک حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: به دلیل حضور فرهنگیان در روند اجرای انتخابات و همچنین قرار گرفتن بسیاری از مدارس استان به عنوان حوزه اخذ رأی، تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه 98 در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

همه مدارس شهر تهران شنبه تعطیل است

وی، استقبال شهروندان از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی دانست و افزود: از تمام فرهنگیان و معلمین نیز که همچون گذشته در هیأت‌های اجرایی و نظارت، تلاش ارزنده‌ای در برگزاری این دوره از انتخابات داشته اند صمیمانه تقدیر می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین