کد خبر: ۷۴۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

پایان کار سارقان مسلح با ۴۵ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند 6 نفره سرقت از اماکن و شرکت‌های خصوصی خبر داد و گفت: اعضای این باند باند تبهکار به 45 فقره سرقت مسلحانه در استان‌های مختلف کشور اعتراف کرده‌اند.
پایان کار سارقان مسلح با ۴۵ فقره سرقت در قزوین
آفتاب‌‌نیوز :

علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه کابل و تجهیزات از شرکت شن و ماسه واقع در شهرستان آبیک، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته، هویت ۶ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی عملیات‌های جداگانه ضربتی و غافلگیرانه ۳ نفر از اعضای اصلی این باند و یک نفر مالخر را داخل مخفیگاهشان در شهریار و اسلام‌آباد غرب دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه‌رو شدن با مستندات و ادله پلیس، به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات فنی به ۴۵ فقره سرقت مسلحانه اماکن خصوصی و کارخانجات به‌ویژه سرقت از کارخانجات آسفالت و شن و ماسه در استان‌های قزوین، مرکزی، قم، تهران، البرز، سمنان، ایلام و گیلان اقرار کردند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به این‌که چنان‌چه افراد و شرکت‌هایی در سراسر کشور به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه نمایند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین