کد خبر: ۷۴۲۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

سارقان، مامور نیروی انتظامی سبزوار را زخمی کردند

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی برای دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق، منجر به زخمی شدن یک مامور نیروی انتظامی این شهرستان شد.
سارقان، مامور نیروی انتظامی سبزوار را زخمی کردند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین بیات مختاری روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: سحرگاه امروز گروه گشت کلانتری ۱۱ سبزوار در اجرای طرح مقابله با سرقت، برای دستگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مسروقه که از عاملان دزدی سیم و کابل های برق بودند، وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در این عملیات ضربتی به متهمان دستور ایست دادند و با توجه به فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار آغاز شد.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: متهمان با سرعت زیاد و به صورت خلاف جهت در معابر اصلی و کمربندی شهر متواری شده و با سلاح شکاری به سمت خودرو پلیس تیراندازی کردند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: عملیات تعقیب و گریز ادامه یافت و متهمان در حاشیه شهر با رهاسازی خودرو به صورت پیاده پا به فرار گذاشتند.

وی ادامه داد: در این عملیات، سارقان به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند که یکی از کارکنان انتظامی مجروح شد و تیم تجسس کلانتری ۱۱ نیز به ضرب گلوله یکی از سارقان را زخمی و زمین گیر و متهم همدست او را دستگیر کرد.

سرهنگ بیات مختاری افزود: بررسی های اولیه نشان می داد، متهمان اهل یکی از استان های شمالی کشور هستند که تعداد زیادی ابزارآلات مخصوص سرقت سیم و کابل تیرهای برق و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از خودرو آنان کشف و پیجویی های تخصصی پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی در این رابطه ادامه دارد.

وی گفت: مامور انتظامی مصدوم شده تحت درمان قرار گرفته و متهم زخمی شده نیز به مرکز درمانی انتقال یافته و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین