کد خبر: ۷۶۲۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
پس از تنظیم آیین نامه، رتبه بندی احکام صادر می‌شود

معلمان صبور باشند؛ اجرای رتبه بندی حق مسلم است

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به اهمیت رتبه بندی معلمان، گفت: اجرای رتبه بندی حق همکاران عزیز ما است و قطعاً به بهترین شکل ممکن اجرای خواهد شد فقط لازم است همکاران صبور باشند تا آیین نامه رتبه بندی تنظیم سپس احکام صادر شود.
معلمان صبور باشند؛ اجرای رتبه بندی حق مسلم است
آفتاب‌‌نیوز :

علی اسماعیلی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اعلام این خبر به ایلنا، با اشاره به ضرورت ارائه آموزش به صورت حضوری، گفت: باید با دلایل منطقی و برنامه ریزی دقیق، نگرانی های والدین در این خصوص رفع شود.

اسماعیلی، ادامه داد: همه مدارس در استان زنجان از ۱۴ فروردین فعالیت خود را به شکل حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز خواهند کرد.

وی، افزود: در بحث بازگشایی مدارس و آموزش های حضوری ضرورت دارد تمامی مسئولین دستگاه ها را با خود همراه کنیم تا بتوانیم با اقناع سازی درست، برخی نگرانی های موجود را رفع کرده و با حضوری شدن مدارس در تمام مقاطع تحصیلی، افت و لطمات آموزشی ناشی از کرونا جبران شود.

اسماعیلی، تصریح کرد: شبکه شاد یک ظرفیت بالقوه و آماده برای ما است تا هر زمان که لازم شد با مراجعه به آن، آموزش ها را به شکل مجازی دنبال کرده و برنامه های خود را اجرایی نماییم.

به گفته وی، در بحث آموزش های حضوری با صراحت و صداقت با مخاطبان صحبت کنیم و ضرورت دارد آموزش حضوری در مدارس به مطالبه عمومی تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین