کد خبر: ۷۷۴۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

۷۰سازه ناایمن در قزوین شناسایی شد

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: در حال حاضر ۷۰سازه ناایمن در استان قزوین شناسایی شده که برخی از آن‌ها متاسفانه بدون پایان کار به بهره‌برداری رسیده و بحث ایمن‌سازی را دچار چالش کرده است.
۷۰سازه ناایمن در قزوین شناسایی شد
آفتاب‌‌نیوز :

محسن اسماعیلی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: نظارت بر پروژه‌های استان قزوین بر عهده ناظران نظام مهندسی ساختمان به‌عنوان بازوان نظارتی شهرداری قرار دارد و اداره کل راه‌وشهرسازی وظیفه نظارت عالیه و استانداری هم نقش حاکمیتی را ایفا می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب در ساختمان‌ها، کلیه سطوح مذکور باید پاسخگو باشند.

او افزود: بر اساس دستور رئیس‌جمهور و بخشنامه وزارت کشور که در هفت محور دسته بندی و ابلاغ شده، معاونت عمرانی استانداری در حال برنامه‌ریزی‌های جامعی است که تمامی آن‌ها به فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، نظام مهندسی و راه‌وشهرسازی ابلاغ می‌شود و متناسب با این ابلاغ باید اقدامات لازم انجام ‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه در استان قزوین تیم تخصصی تشکیل شده که سازه‌های ناایمن را شناسایی کند، گفت: در حال حاضر ۷۰سازه ناایمن در استان قزوین شناسایی شده که برخی از آن‌ها متاسفانه بدون پایان کار به بهره‌برداری رسیده و بحث ایمن‌سازی را دچار چالش کرده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اضافه کرد: متناسب با شناسایی‌هایی که انجام شده اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی مختلفی صورت گرفته و این اقدامات تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین