کد خبر: ۷۸۲۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت

رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده قزوین - تاکستان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه سه سرنشین خودرو یاد شده جان خود را از دست دادند.
واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این مطلب تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در جاده قزوین - تاکستان، بعد از خروجی دولت آباد، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید با ۲ سرنشین در این حادثه واژگون و متاسفانه راننده و هر ۲ سرنشین خودرو به علت شدت جراحت های وارد شده در دم فوت کرده اند.

رییس پلیس راه استان قزوین علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، ناشی خواب آلودگی اعلام و اظهار داشت: اجساد جان باختگان در این حادثه نیز تحویل عوامل آرامستان بهشت فاطمه (س) شدند.

دستگیری سه خرده فروش موادمخدر در قزوین

به گزارش پایگاه خبری پلیس، قزوین همچنین از دستگیری سه خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر در قزوین خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی، یکی از توزیع کنندگان موادمخدر بین خرده فروشان مواد در شهر قزوین را شناسایی کردند.

به گفته این مسوول انتظامی، ماموران با کنترل فعالیت های متهم و محل هایی که برای پخش مواد مراجعه می کرد، مخفیگاه ۲ خرده فروش در شهر اقبالیه را نیز شناسایی کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به اینکه ماموران با دستور مقام قضایی به مخفیگاه های شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آنها یک کیلو و ۶۰۴ گرم تریاک را کشف کردند، اظهار داشت: در این عملیات ۳ توزیع کننده مواد دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین