کد خبر: ۸۰۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

ترافیک پرحجم در ۳ جاده غربی تهران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک پرحجم در سه محور غربی تهران خبرداد.
ترافیک پرحجم در ۳ جاده غربی تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه در دیگر جاده‌های کشور تردد به آرامی و بدون هیچ مشکل خاصی در جریان است،گفت: هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در جاده‌های کشور وجود ندارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محورهای دارای انسداد نیز اظهارکرد:‌ محورهای ریگان - ایرانشهر و لاسم - ارجمند دو جاده دارای انسداد هستند که در زمان مسدود بودن این دو محور تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر هیچ مشکل و پدیده جوی در جاده‌های کشور وجود ندارد.

وی با اعلام شماره ١٢٠ اظهار کرد: لازم است که رانندگان پیش از آغاز سفر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز معابر دارای انسداد احتمالی مطلع شده تا برنامه‌ریزی مناسبی برای رسیدن به مقصد انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین