کد خبر: ۸۰۶۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

ادعای روزنامه ایران؛ دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی موفق بوده است!

روزنامه ایران نوشت: دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی موفق بوده است.
ادعای روزنامه ایران؛ دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی موفق بوده است!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه دولتی ایران در گزارشی «نگاه آسیب‌شناسانه» به حوادث اخیر کشور داشته و در بخشی از آن مدعی شده دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی موفق بوده است! این در حالی است که قیمت دلار در روزهای اخیر سقف قیمتی تاریخی را رد کرده و به مرز ۳۷ هزار تومان رسیده است.

به گزارش ایران، کنشگری فعال دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی به گونه‌ای بود که روند بهبود اقتصادی ایران با سرعت فزاینده‌ای همراه شد و این مسأله برای جریان لیبرال چندان خوشایند نبود چرا که اساس سیاست‌های امریکا شکست اقتصادی ایران بوده و رویکرد حفظ ساختار تحریم‌های فراگیر علیه کشورمان بر این مبنا طراحی و اجرا شده است.

نویسنده گزارش روزنامه ایران در ادامه آورده است: جدای از این موضوع، تحرک اقتصادی و موفقیت دولت در این عرصه با تغییر گرایش حداکثری به غرب و تمرکز بر منطقه آسیا و کشورهای همسایه، قطعاً وضعیت جدیدی را در داخل پدید می‌آورد و نه تنها منجر به گشایش اقتصادی در داخل خواهد شد بلکه زمینه را برای تقویت و تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی و تضعیف گفتمان لیبرال نیز فراهم خواهد کرد. به هر حال جریان لیبرال به این نکته واقف است که موفقیت اقتصادی این دولت – که شاخص‌های غرب آن را قطعی تلقی می‌کند – منجر به افزایش سرمایه اجتماعی گفتمان انقلاب اسلامی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین