کد خبر: ۸۲۸۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

آتش‌سوزی پشت بام فروشگاه پارس لند مهار شد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شیراز، با اشاره به وقوع آتش سوزی در فروشگاه پارس لند گفت: با حضور به موقع آتش‌نشان، حریق که روی پشت بام این فروشگاه حادث شده بوپ، مهار شد.
آتش‌سوزی پشت بام فروشگاه پارس لند مهار شد
آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی پور شامگاه پنج‌شنبه ۱۸ اسفند با اشاره به اینکه ساعت ۱۶ و ۲۲  دقیقه امروز حادثه آتش سوزی در فروشگاه پارس لند واقع در خیابان حر چهارراه آریا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، به خبرنگاران گفت: آتش نشانان از ۵ ایستگاه عملیاتی به همراه خودروهای اطفایی، نجات و خودروی تنفسی و تجهیرات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از ارزیابیپهای انجام شده مشخص شد حریق مربوط به انباری با سازه فلزی مسقف و ۳۰۰ متر مربع در قسمت پشت بام بوده که این انباری حاوی وسایل همچون اسباب بازی، مواد خوراکی و ظروف در داخل کارتن بوده است.

عیدی پور اظهار کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش نسبت به خارج کردن شهروندان حاضر در فروشگاه اقدام کردند و شایان ذکر است این حادثه مصدومیتی نداشته است.

سرپرست آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه،عملیات خود را آغاز کردند و موفق به خاموش کردن آتش شدند و همچنین از گسترش آتش به سایر بخش‌ها جلوگیری به عمل آمد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین