کد خبر: ۸۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۹

آتش‌سوزی در یک میدان تره‌بار در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غرفه‌های میدان میوه و تره بار جلال آل احمد در تهران در آتش سوخت.

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، بعداز ظهر جمعه و پس از پایان ساعت فعالیت میدان میوه و تره‌بار جلال آل احمد، در حالی که مردم در این غرفه‌ها حضور نداشتند، سوله متعلق به این بخش طعمه حریق شد. پس از بروز این حادثه آتش نشانان با عزیمت به محل، به اطفاء حریق پرداختند. 

لازم به ذکر است ساعت کار این مجموعه در روز جمعه تا ساعت 13 بوده و لحظاتی پس از خروج مراجعان از این غرفه‌ها، این اتفاق روی داده است. خوشبختانه شعله‌های آتش به فرودشگاه شهروند واقع در جنب میدان میوه و تره بار نرسید. 

علت بروز حادثه
مسئول روبط عمومی سازمان آتش نشانی شهر تهران دلیل آتش سوزی برخی از غرفه‌های میوه و تره بار جلال ال احمد را اتصال کابل‌های برق اعلام کرد.

بهروز تشکر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: «اتصال برق کابل‌های برق و وجود کارتن‌های مقوایی و چوبی واقع در غرفه‌های میوه و تره‌بار سبب بروز آتش سوزی شد». 

وی ادامه داد: «سازمان آتش نشانی شهر تهران به محض اطلاع از این آتش سوزی، دو ایستگاه آتش‌نشانی نزدیک به فروشگاه شهروند جلال آل احمد را به محل اعزام کرد».
 
تشکر اضافه کرد: «با توجه به آموزش‌های شهروندی، مبنی بر اطفای حریق، شهروندان به صورت خود‌جوش یک سری اقدامات اولیه را برای مهار حریق انجام داده بودند».
 
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌سوزی برخی از غرفه‌های میوه و تره‌بار این فروشگاه از شدت بالایی برخوردار نبود، گفت: «به دلیل پایین بودن ضریب این آتش‌سوزی، خودروهای اعزامی یکی از ایستگاه به محل ماموریت خود بازگشتند». 

تشکر اظهار داشت: «ایستگاه باقیمانده به اطفای حریق و لکه‌گیری غرفه‌های آسیب دیده، پرداخت».
 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین