کد خبر: ۸۴۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۱:۱۱

فعالیت انجمن حجتیه در نماز جمعه این هفته تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فعالیت عناصر وابسته به انجمن حجتیه درحال گسترش است و حتی به نماز جمعه تهران هم نفوذ کرده است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون "جهت اطلاع" شماره روز شنبه خود نوشته است: «دیروز در نماز جمعه تهران نشریه‌ای در 4 صفحه رنگی بطور رایگان میان مردم توزیع شد كه در آن تلاش شده چنین القا شود كه زمان ظهور حضرت امام زمان علیه السلام فرا رسیده بطوری كه پیرمردها هم ظهور آن حضرت را درک خواهند كرد».
 
به نوشته جمهوری اسلامی: «این (اعتقاد) از مصادیق "توقیت" است كه از نظر شرعی حرام است. مسئولان نماز جمعه نباید اجازه دهند چنین نشریات انحرافی در این محیط مقدس توزیع شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۹
0
0
عجب نویسنده !
آخه این مسئله چه ربطی به حجتیه داشت!!!
باز کجا خراب کردید که اذهان مردم را به سمت دیگه سوق می دهید؟؟!
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۹
0
0
بنده مسئول نشريه بشارت ظهور هستم و صراحتاً‌ اعتقاد و التزام خود را به ولايت فقيه و نظام اعلام و از انجمن منحط حجتيه بيزاري مي جويم.
مسئولان روزنامه جمهوري اسلامي اگر كمي مطالعه و سواد مي داشتند ، به راحتي درك مي كردند كه اصلي ترين شاخصه انجمن حجتيه مخالفت با نظام اسلامي است در حالي كه اعتقاد به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه در جاي جاي نشريه به روشني قابل مشاهده است.
و تنها مي توان اقدام نسنجيده اين روزنامه( كه سالهاست وابستگي خود را به روشني به جريان زر و زور و تزوير نشان داده است) را ناشي از برخورد جناحي و انتخاباتي كرد و واي از زماني كه مسائل پوچ دنيا دل انسان را بيمار و نابينا كند كه به خاطر دستمالي ، قيصريه را به آتش خواهد كشيد و به خاطر منافع پوچ انتخاباتي، فرمايشات بزرگان و مراجع و علما را منتسب به انجمن در به در حجتيه خواهد كرد.
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خير كند...
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۲
0
0
چرا هر نظر انحرافی در مورد امام زمان را به انجمن حجتیه نصبت میدهید؟ این نشان از عدم شناخت روزنامه نگاران از جامعه است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۶
0
0
از کجا به این نتیجه رسیدید که جزوات رو انجمن تهیه کرده ؟ آیا شما اساسا" انجمن حجتیه را میشناسید ؟ ظاهرا" که شما از من کم اطلاع هم بی اطلاع تر ید.
مطلبی که بیان کردید با اصل تفکر شیعه مخالف است چه برسه به انجمن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین