کد خبر: ۸۵۱۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
حادثه در ملایر:

اعتیاد فرزند، قتل پدر را رقم زد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری قاتل ۲۳ ساله که اقدام به قتل پدر خود کرده بود، توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
اعتیاد فرزند، قتل پدر را رقم زد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک فردی در منزلش در یکی از محلات شهر ملایر، اکیپی از مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  وی افزود: در بررسی های به عمل آمده توسط مأموران مشخص شد متوفی مردی ۶۲ ساله بوده که در داخل حمام به صورت درازکش افتاده و در معاینات اولیه آثار ضرب و جرح بر صورت جسد مشخص بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تحقیقات به آمده توسط مأموران مشخص شد که متوفی با فرزند ۲۳ ساله اش به علت اعتیاد به موادمخدر درگیر شده و توسط فرزندش مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

ساکی با بیان اینکه مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم را دستگیر و نامبرده در بازجویی های به عمل آمده به درگیری و ضرب و شتم متوفی اعتراف کرد، افزود: با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری دو نفر شرور سابقه دار با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و گفت: طرح امنیت محله محور در راستای کنترل و پاکسازی تفرجگاه های شهرستان توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر در بام ملایر و پارک سیفیه اجرا شد.

ساکی افزود: مأموران حین اجرای این طرح دو نفر از افراد شرور سابقه دار را که با یک قبضه شمشیر با درگیری و کتک کاری چند نفر اقدام به قدرت نمایی کرده بودند، در یک عملیات مقتدارنه دستگیر و مجروحان درگیری را به بیمارستان منتقل کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: مأموران جان برکف انتظامی اجازه خودنمایی و شرارت را به هیچ کس در جامعه نخواهند داد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین