کد خبر: ۸۵۴۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

غرق شدن جوان ۳۷ ساله اراکی در ساحل بندرانزلی

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی گفت: جوان ۳۷ ساله در حضور خانواده خود به دریا زد و غرق شد.
غرق شدن جوان ۳۷ ساله اراکی در ساحل بندرانزلی
آفتاب‌‌نیوز :

کامبیز راحمی‌پور، با بیان اینکه عصر امروز جوان ۳۷ ساله اراکی در ساحل پاسداران بندرانزلی غرق شد، اظهار کرد: علی رغم نجات از آب و انجام عملیات احیا توسط نیروهای هلال احمر، متاسفانه شاهد فوت این فرد بودیم.

وی با بیان اینکه این جوان دارای معلولیت بود و در کنار اعضای خانواده خود به دریا رفته بود، افزود: علی رغم همه توصیه های ایمنی برای حضور در آب دریا، شاهد این اتفاق تلخ بودیم.

راحمی‌پور با تاکید بر اینکه این اولین غریق در محدوده شهری بندرانزلی در سال جاری است، گفت: اجرای طرح سالم سازی دریا از اول تیرماه آغاز شده و طی این مدت دو نفر در ساحل از غرق شدگی نجات داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: از مسافرین عزیز که برای مسافرت و ثبت لحظات خوش در کنار سواحل بندر انزلی به این شهرستان ساحلی سفر می کنند خواهش می‌کنیم در هنگام حضور در دریا مسائل ایمنی را شدیدا مورد توجه قرار دهند و حتما در شناگاه ها اقدام به شنا کنند.

وی تصریح کرد: فرصت طلایی برای نجات غریق بین چهار تا ۶ دقیقه است و لذا تا فرایند نجات و احیا در ساحل انجام شود، ممکن است نتوان جلوی فاجعه را گرفت و پیشگیری از سوانح جبران‌ناپذیر در قدم اول بر عهده خود افراد است که نباید بی محابا به دریا بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین